
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ (National Transportation Safety Board) πρόκειται να συσκεφθεί στις 12 Δεκεμβρίου 2017 στην Ουάσιγκτον για να καθορίσει τα ακριβή αίτια της βύθισης του «El Faro», που βυθίστηκε τον Οκτώβριο του 2015 στον Ατλαντικό.
Το «El Faro», σημαίας Η.Π.Α., ιδιοκτησίας της Sea Star Line και υπό τη διαχείριση της TOTE Services, χάθηκε την 1η Οκτωβρίου 2015 κατά τη διάρκεια του Τυφώνα Joaquin. Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βυθίστηκε αύτανδρο με τα 33 μέλη του πληρώματός του.
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ είχε ξεκινήσει έρευνα αμέσως μόλις επιβεβαιώθηκε η βύθιση και με την βοήθεια του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού και της αμερικανικής ακτοφυλακής μπόρεσαν να βρουν το πλοίο σε βάθος 4.572 μ., κοντά στις Μπαχάμες, στην θάλασσα των Βερμούδων.
Οι ερευνητές τότε είχαν επικεντρωθεί στην ανάκτηση ενός σημαντικού αριθμού αποδεικτικών στοιχείων από τα συντρίμμια του πλοίου, όπως τον καταγραφέα δεδομένων ταξιδίου (voyage data recorder-VDR), ο οποίος περιείχε περισσότερες από 26 ώρες ηχογραφημένου υλικού καταγεγραμμένου από τη γέφυρα πλοήγησης του «El Faro». Η αντιγραφή του ηχογραφημένου υλικού αποτελεί σημαντικό μέρος του φακέλου δυστυχήματος του «El Faro».
Εκτός από τον προσδιορισμό της πιθανής αιτίας της βύθισης και των ενδεχόμενων παραγόντων που συνέβαλαν στο δυστύχημα, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ αναμένεται να προχωρήσει σε συγκεκριμένες συστάσεις προς τις ναυτιλιακές εταιρείες για την αντιμετώπιση των ζητημάτων ασφαλείας που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της έρευνας του «El Faro».
Φωτό: ntsb.gov
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε στις 8 Ιουλίου ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβάλει πρόσθετους δασμούς ύψους 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα που…
Ένα σημαντικό ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία σηματοδοτεί η απόφαση του ναυπηγικού κολοσσού της Νότιας Κορέας, HD Hyundai, να επεκταθεί στις γιάρδες της…
Η Ryanair εκτιμά πως, τους ακόλουθους θερινούς μήνες, η ζήτηση για χαμηλού κόστους αερομεταφορές θα παραμένει αμείωτη. Μάλιστα, η εν λόγω αυξημένη ζήτηση έχει…
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά η επέκταση και η διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της DP World, με τον κολοσσό των logistics να στρέφει πρόσφατα το ενδιαφέρον…
Η Ρωσία, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας σιτηρών στον κόσμο, προχώρησε στην κατάργηση του δασμού εξαγωγής σιταριού, με ισχύ από τις 9 Ιουλίου, σύμφωνα με το…
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας θα επενδύσει $22,7 εκατ. έως το 2028 στην ανάπτυξη βασικών τεχνολογιών για έξυπνους λιμένες, σύμφωνα με ανακοίνωση του αρμόδιου…
Εν μέσω κατακόρυφης πτώσης της εγχώριας κατανάλωσης LNG, η κυβέρνηση του Πακιστάν βρίσκεται αντιμέτωπη με υπερπροσφορά φυσικού αερίου, η οποία ενδέχεται να πλήξει σοβαρά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ