
Η κυβέρνηση της Κοπεγχάγης θέτει σε εφαρμογή ένα ευρύ σχέδιο διατήρησης της αναπτυξιακής δυναμικής της οικονομίας της χώρας με επιμέρους μέτρα για τις επιχειρήσεις και την βιομηχανία, μεταξύ των οποίων είναι και η λήψη μέτρων για την ενίσχυση της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Μεταξύ των μέτρων που αφορούν στη ναυτιλία είναι και αυτό της κατάργησης του ειδικού τέλους που επιβάλλεται στα μεταχειρισμένα πλοία, τα οποία εγγράφονται στο Διεθνές Νηολόγιο της Δανίας (DIS). Με αυτό το μέτρο θα αφαιρεθεί ένα επιπλέον κόστος που καθιστά λιγότερο ελκυστική για τις ναυτιλιακές εταιρείες την επιλογή ύψωσης της δανέζικης σημαίας σε νεοαποκτηθέντα μεταχειρισμένα πλοία.
Η Anne H. Steffensen, Γενική Διευθύντρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Ένωσης των Δανών Εφοπλιστών, καλωσορίζει την κυβερνητική πρωτοβουλία και εκφράζει την ικανοποίησή της, επισημαίνοντας πως με την κατάργησή του απομακρύνεται ένα σοβαρό εμπόδιο στην ανάπτυξη του υπό δανέζικη σημαία στόλου.
«Πρόκειται για μία καλή ημέρα για το δανέζικο ναυτιλιακό πλέγμα» δηλώνει η Anne H. Steffensen, ενώ στέλνεται, υποστηρίζει, ένα ισχυρό μήνυμα πως η Δανία θα παραμείνει ένα παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο.
Από την πλευρά του ο Δανός υπουργός για την Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις Οικονομικές Σχέσεις, Brian Mikkelsen, δήλωσε πως το ναυτιλιακό πλέγμα της Δανίας αναπτύσσεται και η κατάργηση του τέλους συνιστά μία επένδυση για το μέλλον, καθώς βοηθά στην προσέλκυση νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στην χώρα.
Ο Jan Rindbo, CEO της ναυτιλιακής εταιρείας NORDEN, σημειώνει πως «σήμερα η εγγραφή ενός πλοίου στο νηολόγιο της Δανίας μπορεί να είναι τρεις έως τέσσερις φορές πιο ακριβή στην Δανία σε σχέση για παράδειγμα με την Σιγκαπούρη». Κι ο ίδιος υποστηρίζει πως όσο προσφέρονται καλύτεροι όροι εγγραφής στο δανέζικο νηολόγιο τόσο περισσότερα θα είναι και τα πλοία που θα επιλέγουν να υψώνουν την δανέζικη σημαία.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA- EPA/BERND WUESTNECK & danishshipping.dk
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ