Dry
Χάρη στην ώθηση που δίνει το θαλάσσιο εμπόριο μεταξύ Αυστραλίας και Κίνας, οι ναύλοι στις εξαμηνιαίες χροναναυλώσεις των Capes κυμαίνονται στα $11.500/pdpr (per day pro rata), ενώ παρατηρήθηκαν και εξαμηνιαίες ναυλώσεις έναντι $14.500 ανά ημέρα. Λόγω του μεγάλου όγκου φορτίων σιτηρών από τις χώρες της Ανατολικής, Κεντρικής και Νότιας Αφρικής και φορτίων άνθρακα από την Νοτιοανατολική Ασία, οι ναύλοι στα Panamaxes ανέρχονται σε $13,000/pdpr και σε $9,750/pdpr στην περιοχή του Ατλαντικού και του Ειρηνικού, αντίστοιχα. Στη ναυλαγορά των Supramaxes έχει καταγραφεί πτώση των ναύλων στα $8.900/pdpr στα δρομολόγια του Ειρηνικού, για συμβόλαια ετήσιας διάρκειας.
Wet
Η τιμή του Brent διαπραγματεύεται πέριξ των $49/βαρέλι, καθώς υπάρχουν φήμες στην αγορά ότι η Σαουδική Αραβία θα περιορίσει την ημερήσια παραγωγή της σε πετρέλαιο κατά 1 εκατ. βαρέλια. Ωστόσο, ανησυχίες προκαλεί η ζήτηση της Κίνας, ιδίως σε ό, τι αφορά τα ορυκτά καύσιμα, καθώς ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (ΙΕΑ) μειώνει τις προβλέψεις για ζήτηση από την Κίνα κατά 385.000 βαρέλια/ημέρα, για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους. Οι ναύλοι κατέγραψαν μικρές διακυμάνσεις, με εξαίρεση τη ναυλαγορά των Aframaxes όπου οι ναύλοι κυμαίνονται στα $14.500/pdpr, λόγω της μειωμένης κίνησης που παρατηρείται στις αγορές της Βόρειας Θάλασσας, της Βαλτικής και της Καραϊβικής.
Φωτό: euronav.com