
Η ναυαρχίδα της Airbus, το διώροφο τετρακινητήριο αεροπλάνο, που είναι και το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο, ανανεώνεται. H ευρωπαϊκή Airbus παρουσίασε, στην έδρα της στην Τουλούζη, τα σχέδιά της για ένα άκρως βελτιωμένο A380, το «A380plus».
Σύμφωνα με τη μελέτη της Airbus, το ανανεωμένο Α380 θα περιλαμβάνει αεροδυναμικές βελτιώσεις στα φτερά του, που θα επιτρέπουν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 4%, ενώ οι αλλαγές στην εσωτερική διαρρύθμιση θα επιτρέψουν και την αύξηση των διαθέσιμων θέσεων. Συγκεκριμένα, με βάση τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, που συμμετέχει στο φετινό Paris Air Show, το αναβαθμισμένο A380plus θα διαθέτει ανανεωμένη καμπίνα, με έως και 80 επιπλέον θέσεις, χωρίς, ωστόσο, να γίνονται εκπτώσεις στην άνεση των επιβατών. Σύμφωνα με την Airbus, υπολογίζεται ότι οι βελτιώσεις στο νέο A380 θα επιφέρουν μείωση κόστους 13% ανά θέση, σε σχέση με την υπάρχουσα έκδοση του αεροπλάνου.
Επίσης, το νέο A380plus θα μπορεί να διευρύνει την ακτίνα της επιχειρησιακής του δράσης, αναλόγως του αριθμού των ατόμων που θα επιβαίνουν σε αυτό, σε έως και 300 ν.μ. περισσότερα σε σχέση με τις σημερινές του δυνατότητες.
Επιπλέον, το A380plus, χάρη στις βελτιώσεις του, θα επιτρέπει την πραγματοποίηση ελέγχων συντήρησης σε μακρύτερα χρονικά διαστήματα, ενώ θα έχει και μειωμένο κόστος συντήρησης.
Ο John Leahy, Airbus COO Customers, σημειώνει πως «Το Α380plus είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να προσφέρουμε ακόμα μεγαλύτερη οικονομία και, ταυτόχρονα, βελτιωμένη επιχειρησιακή απόδοση». Και ο ίδιος προσέθεσε, πως το βελτιωμένο A380 συνιστά «ένα νέο βήμα» προς την κατεύθυνση της καλύτερης εξυπηρέτησης μίας ταχέως αναπτυσσόμενης παγκόσμιας αεροπορικής αγοράς, που μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα της αύξησης της κυκλοφοριακής συμφόρησης στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου, ικανοποιώντας, όμως, και τις υψηλές απαιτήσεις των επιβατών για μία μοναδική πτητική εμπειρία.
Φωτό: Airbus
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ