
Κατά την πραγματοποίηση της δεύτερης διεθνούς Συνόδου Κορυφής «Summit at Sea», η Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) καλωσόρισε 175 ανώτατους αντιπροσώπους του κλάδου της κρουαζιέρας στο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας Cunard, «Queen Elizabeth». Το κρουαζιερόπλοιο μετέφερε επίσης μέλη του Προγράμματος «Executive Partner» της CLIA, που προέρχονταν από εταιρείες κρουαζιέρας, λιμενικές αρχές, προορισμούς, κατασκευαστικές εταιρείες, ναυπηγεία, πράκτορες, νομικές και ιατρικές υπηρεσίες.
Μετά από σειρά επισκέψεων, κατά την πρώτη ημέρα, στο Κέντρο Επιχειρήσεων Στόλου της Carnival Maritime και στο εργοστάσιο της Airbus, ο Πρόεδρος της CLIA παγκοσμίως και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Carnival Corporation & Plc, κ. Arnold Donald, καθώς και ο Πρόεδρος της CLIA Europe και Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises, κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, παρέθεσαν δεξίωση υποδοχής και δείπνο. Την επόμενη μέρα ακολούθησε ένα φόρουμ υψηλού επιπέδου, το οποίο εστίασε στο μέλλον των λιμενικών υποδομών της επόμενης δεκαετίας, προκειμένου να φιλοξενηθούν τα περισσότερα από τα 70 νέα πλοία, που αναμένεται να κατασκευαστούν μέχρι το 2025.
Η τρίτη και τελευταία ημέρα της Συνόδου ολοκληρώθηκε με συνεδρίες και σεμινάρια για την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ανάπτυξη εκδρομών στην ξηρά σε πολυπληθείς περιοχές, την περιβαλλοντική πολιτική, καθώς και την αποτελεσματική σύνδεση των βασικών αγορών με ξεχωριστά δρομολόγια κρουαζιέρας. Το ζήτημα των προμηθειών αποτέλεσε το επίκεντρο της τελευταίας συνεδρίασης.
Σύμφωνα με τον κ. Κυριάκο Αναστασιάδη, το πρόγραμμα «Executive Partner» της CLIA είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον κλάδο, «καθώς πρέπει να συνεχίσουμε να χτίζουμε την εμπιστοσύνη μεταξύ των εταιρειών κρουαζιέρας και των υπόλοιπων ενδιαφερομένων μερών, μέσω της συχνής επικοινωνίας, με σκοπό να διασφαλίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το μέλλον όλων των συντελεστών του», όπως ο ίδιος σχολίασε.
Φωτό: celestyalcruises.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ