
Η SM Line αποτελεί μια νέα ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας, η οποία κάνει ένα δυναμικό άνοιγμα στη ναυλαγορά των εμπορευματοκιβωτίων. Από τον περασμένο Δεκέμβριο που ιδρύθηκε η εταιρεία έχει εισέλθει δυναμικά στην εν λόγω αγορά με την απόκτηση αλλά και τη ναύλωση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Σύμφωνα με την Alphaliner, η SM Line στο διάστημα των τελευταίων τεσσάρων μηνών έχει αποκτήσει 17 containerships, 11 εκ των οποίων ανήκαν στην χρεωκοπημένη Hanjin Shipping. Στόχος της εταιρείας είναι να απασχολεί η ίδια τα πλοία της, αλλά προς το παρόν ένα μέρος αυτών τα ναυλώνει σε μεγάλες εταιρείες μεταφοράς containers, όπως η MSC και η MOL. Πέρα από τον στόλο που διαθέτει, η SM Line την παρούσα περίοδο ναυλώνει πέντε containerships μεγέθους 704 TEUs έως 1.550 TEUs τα οποία διεξάγουν δρομολόγια μεταξύ ασιατικών χωρών.
Στόχος της SM Line είναι να γίνει τα επόμενα χρόνια μία από τις 20 κορυφαίες εταιρείες στην αγορά των containerships. Προς το παρόν η SM Line δραστηριοποιείται κυρίως στην αγορά της Ασίας, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε να εκτελεί δρομολόγια προς τη δυτική ακτή των ΗΠΑ με προορισμό το Long Beach. O Πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Kim Chill- Bong, ανακοίνωσε σε κορεάτικα μέσα ότι στόχος της εταιρείας είναι από το 2018 να ξεκινήσει δρομολόγια και προς την ανατολική ακτή των ΗΠΑ με λιμάνια προσέγγισης τη Σαβάννα και τη Νέα Υόρκη. Επιπλέον, η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο, μέχρι τα τέλη του 2018, τα έσοδα από τις δραστηριότητές της να ξεπεράσουν τα $835 εκατ.
Φωτό: smlines.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε στις 8 Ιουλίου ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβάλει πρόσθετους δασμούς ύψους 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα που…
Ένα σημαντικό ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία σηματοδοτεί η απόφαση του ναυπηγικού κολοσσού της Νότιας Κορέας, HD Hyundai, να επεκταθεί στις γιάρδες της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ