
Ένα εντυπωσιακό κρουαζιερόπλοιο εντάσσει στο στόλο της η γερμανική εταιρεία κρουαζιέρας TUI Cruises. Την Τρίτη 9 Μαΐου παραδόθηκε στην εταιρεία από τα φινλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku, το πλοίο «Mein Schiff 6».
Το συγκεκριμένο πλοίο είναι το τέταρτο κατά σειρά που ναυπηγείται στα φινλανδικά ναυπηγεία και θα υψώσει σημαία Μάλτας. Το «Mein Schiff 6» έχει μήκος 295, πλάτος 36 και βύθισμα 8 μέτρων. Η χωρητικότητά του φτάνει τα 99.800 gt, ενώ διαθέτει 15 καταστρώματα, 13 εστιατόρια και bistros καθώς και 13 bars και lounges. Στις 1.267 καμπίνες του (με το 85% εξ αυτών να διαθέτουν μπαλκόνι) μπορούν να φιλοξενηθούν 2.794 επιβάτες, που θα τους εξυπηρετούν 1.026 μέλη πληρώματος.
Σε δηλώσεις του ο Jan Meyer, CEO των ναυπηγείων Meyer Turku, τόνισε πως στην περίπτωση των πλοίων «Mein Schiff» της TUI ο στόχος που έχει τεθεί είναι να ναυπηγείται το πλοίο μέσα σε ένα χρονικό διάστημα ενός-δύο ετών, και κάθε καινούριο πλοίο να είναι τεχνολογικά ανώτερο και λειτουργικά βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα, «με βάση πάντα και τα σχόλια που μας δίνουν οι ίδιοι οι επιβάτες».
Για τα ναυπηγεία Meyer Turku το μέλλον διαγράφεται άκρως θετικό, καθώς το βιβλίο των παραγγελιών «είναι γεμάτο» έως και το 2024, σημειώνει ο CEO των ναυπηγείων. Μάλιστα, οι ανάγκες ναυπήγησης νέων πλοίων, «υποχρεώνουν» την διοίκηση των φινλανδικών ναυπηγείων όχι μόνο να προχωρήσει σε επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ αλλά και σε προσλήψεις εκατοντάδων νέων εργατών, που για το 2018 αναμένεται να αγγίξουν τα 500 άτομα.
Επιπλέον, οι αυξημένες παραγγελίες οδηγούν και σε άμεση αύξηση της απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή των ναυπηγείων, δίνοντας δουλειά σε επιπλέον 13.000 άτομα, σε επιχειρήσεις που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο συνδέονται με την δραστηριότητα των ναυπηγείων.
Ο Jan Meyer τόνισε πως «η αυξημένη δραστηριότητα στα ναυπηγεία αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για όλο το cluster των εξειδικευμένων προμηθευτών μας να αναπτύξουν περαιτέρω την τεχνολογία τους και τις διαδικασίες τους και να αναπτυχθούν μαζί με εμάς».
Φωτό: tuicruises.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ