
Ένα εντυπωσιακό κρουαζιερόπλοιο εντάσσει στο στόλο της η γερμανική εταιρεία κρουαζιέρας TUI Cruises. Την Τρίτη 9 Μαΐου παραδόθηκε στην εταιρεία από τα φινλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku, το πλοίο «Mein Schiff 6».
Το συγκεκριμένο πλοίο είναι το τέταρτο κατά σειρά που ναυπηγείται στα φινλανδικά ναυπηγεία και θα υψώσει σημαία Μάλτας. Το «Mein Schiff 6» έχει μήκος 295, πλάτος 36 και βύθισμα 8 μέτρων. Η χωρητικότητά του φτάνει τα 99.800 gt, ενώ διαθέτει 15 καταστρώματα, 13 εστιατόρια και bistros καθώς και 13 bars και lounges. Στις 1.267 καμπίνες του (με το 85% εξ αυτών να διαθέτουν μπαλκόνι) μπορούν να φιλοξενηθούν 2.794 επιβάτες, που θα τους εξυπηρετούν 1.026 μέλη πληρώματος.
Σε δηλώσεις του ο Jan Meyer, CEO των ναυπηγείων Meyer Turku, τόνισε πως στην περίπτωση των πλοίων «Mein Schiff» της TUI ο στόχος που έχει τεθεί είναι να ναυπηγείται το πλοίο μέσα σε ένα χρονικό διάστημα ενός-δύο ετών, και κάθε καινούριο πλοίο να είναι τεχνολογικά ανώτερο και λειτουργικά βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα, «με βάση πάντα και τα σχόλια που μας δίνουν οι ίδιοι οι επιβάτες».
Για τα ναυπηγεία Meyer Turku το μέλλον διαγράφεται άκρως θετικό, καθώς το βιβλίο των παραγγελιών «είναι γεμάτο» έως και το 2024, σημειώνει ο CEO των ναυπηγείων. Μάλιστα, οι ανάγκες ναυπήγησης νέων πλοίων, «υποχρεώνουν» την διοίκηση των φινλανδικών ναυπηγείων όχι μόνο να προχωρήσει σε επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ αλλά και σε προσλήψεις εκατοντάδων νέων εργατών, που για το 2018 αναμένεται να αγγίξουν τα 500 άτομα.
Επιπλέον, οι αυξημένες παραγγελίες οδηγούν και σε άμεση αύξηση της απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή των ναυπηγείων, δίνοντας δουλειά σε επιπλέον 13.000 άτομα, σε επιχειρήσεις που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο συνδέονται με την δραστηριότητα των ναυπηγείων.
Ο Jan Meyer τόνισε πως «η αυξημένη δραστηριότητα στα ναυπηγεία αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για όλο το cluster των εξειδικευμένων προμηθευτών μας να αναπτύξουν περαιτέρω την τεχνολογία τους και τις διαδικασίες τους και να αναπτυχθούν μαζί με εμάς».
Φωτό: tuicruises.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ