
Ένα εντυπωσιακό κρουαζιερόπλοιο εντάσσει στο στόλο της η γερμανική εταιρεία κρουαζιέρας TUI Cruises. Την Τρίτη 9 Μαΐου παραδόθηκε στην εταιρεία από τα φινλανδικά ναυπηγεία Meyer Turku, το πλοίο «Mein Schiff 6».
Το συγκεκριμένο πλοίο είναι το τέταρτο κατά σειρά που ναυπηγείται στα φινλανδικά ναυπηγεία και θα υψώσει σημαία Μάλτας. Το «Mein Schiff 6» έχει μήκος 295, πλάτος 36 και βύθισμα 8 μέτρων. Η χωρητικότητά του φτάνει τα 99.800 gt, ενώ διαθέτει 15 καταστρώματα, 13 εστιατόρια και bistros καθώς και 13 bars και lounges. Στις 1.267 καμπίνες του (με το 85% εξ αυτών να διαθέτουν μπαλκόνι) μπορούν να φιλοξενηθούν 2.794 επιβάτες, που θα τους εξυπηρετούν 1.026 μέλη πληρώματος.
Σε δηλώσεις του ο Jan Meyer, CEO των ναυπηγείων Meyer Turku, τόνισε πως στην περίπτωση των πλοίων «Mein Schiff» της TUI ο στόχος που έχει τεθεί είναι να ναυπηγείται το πλοίο μέσα σε ένα χρονικό διάστημα ενός-δύο ετών, και κάθε καινούριο πλοίο να είναι τεχνολογικά ανώτερο και λειτουργικά βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα, «με βάση πάντα και τα σχόλια που μας δίνουν οι ίδιοι οι επιβάτες».
Για τα ναυπηγεία Meyer Turku το μέλλον διαγράφεται άκρως θετικό, καθώς το βιβλίο των παραγγελιών «είναι γεμάτο» έως και το 2024, σημειώνει ο CEO των ναυπηγείων. Μάλιστα, οι ανάγκες ναυπήγησης νέων πλοίων, «υποχρεώνουν» την διοίκηση των φινλανδικών ναυπηγείων όχι μόνο να προχωρήσει σε επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ αλλά και σε προσλήψεις εκατοντάδων νέων εργατών, που για το 2018 αναμένεται να αγγίξουν τα 500 άτομα.
Επιπλέον, οι αυξημένες παραγγελίες οδηγούν και σε άμεση αύξηση της απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή των ναυπηγείων, δίνοντας δουλειά σε επιπλέον 13.000 άτομα, σε επιχειρήσεις που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο συνδέονται με την δραστηριότητα των ναυπηγείων.
Ο Jan Meyer τόνισε πως «η αυξημένη δραστηριότητα στα ναυπηγεία αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία για όλο το cluster των εξειδικευμένων προμηθευτών μας να αναπτύξουν περαιτέρω την τεχνολογία τους και τις διαδικασίες τους και να αναπτυχθούν μαζί με εμάς».
Φωτό: tuicruises.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυπηγεία της ΟΝΕΧ στη Σύρο επισκέφθηκε το Σάββατο 18/10/2025 ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, όπου τον υποδέχθηκε ο Γενικός Διευθυντής, κ. Γιάννης…
Αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που εκτελούσε πτήση από το Ντουμπάι βγήκε από τον διάδρομο κατά την προσγείωσή του στο διεθνές αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ και…
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ