
Η Maersk Line κατέγραψε ζημιές ύψους $66 εκατ. για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σε αντίθεση με τα κέρδη ύψους $37 εκατ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Οι ζημιές της εταιρείας αποδίδονται στο μεγάλο κόστος των καυσίμων που αποτελούν σημαντικό τμήμα του κόστους λειτουργίας των πλοίων. Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας ανέφερε ότι παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι έχουν αυξηθεί φέτος κατά 4,4%, συγκριτικά με το περασμένο έτος, δεν μπόρεσαν να καλύψουν το υψηλό κόστος των καυσίμων. Το περασμένο έτος παρατηρήθηκε αύξηση των ναύλων στις διαδρομές Ανατολής- Δύσης και κυρίως από την Ασία προς την Ευρώπη, ενώ οι ναύλοι στις διαδρομές μεταξύ χωρών Βορρά- Νότου ήταν αρκετά μειωμένοι.
Σύμφωνα με την Maersk Line, παρά τις ζημιές που κατέγραψε η εταιρεία το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα βασικά της οικονομικά μεγέθη έχουν βελτιωθεί και η ζήτηση για μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων έχει υπερβεί την αντίστοιχη προσφορά για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους η ζήτηση αυξήθηκε κατά 4% και εκτιμάται ότι το πρώτο τρίμηνο του 2017 η ζήτηση έχει αυξηθεί κατά 5%, συγκριτικά με το περασμένο έτος. Τα έσοδα της Maersk Line ανήλθαν σε $5,49 δις το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, συγκριτικά με τα $4,97 δις του 2016.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία είχε ζημιές το πρώτο τρίμηνο του έτους, συνεχίζει να στοχεύει στην απόκτηση της ναυτιλιακής εταιρείας «Hamburg Süd και μάλιστα για την εξαγορά της τελευταίας η Maersk έχει καταβάλει ποσό ύψους $3,7 δις (τοις μετρητοίς).
Φωτό: maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ