
Η εταιρεία Levante Ferries πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ “Fior di Levante”, αναφερόμενη στο περιστατικό της καταγραφής από το Λιμεναρχείο Κυλλήνης, δήθεν υπεράριθμων επιβατών κατά το δρομολόγιο από Ζάκυνθο προς Κυλλήνη την 17/04/2017 και ώρα 12:45, δηλώνει τα εξής:
Η εταιρεία αμφισβητεί την ύποπτη και παράνομη αλληλουχία συμβάντων που επιχειρείται να «ονομαστεί» από τις Λιμενικές αρχές Κυλλήνης, ως «καταμέτρηση» και θέτει υπόψιν της Λιμενικής υπηρεσίας (που με περίσσιο ζήλο σπεύδει να ανακοινώνει στο Πανελλήνιο υπεράριθμους επιβάτες) αλλά και παντός άλλου, τα κάτωθι:
1. Σε κανένα της δρομολόγιο, δεν μετέφερε υπεράριθμους επιβάτες.
2. Παρά τα οριζόμενα στο νόμο, δεν ενημερώθηκε σχετικά, ποτέ ο Πλοίαρχος πριν την καταμέτρηση, ώστε να συνδράμει τις Λιμενικές Αρχές στο έργο τους και να ενημερωθεί το επιβατικό κοινό.
3. Η αποβίβαση επετράπη να γίνει ελεύθερα και άναρχα και από τους τρεις καταπέλτες του πλοίου και όχι από έναν ώστε να είναι εφικτή η ακριβής και ελεγχόμενη καταμέτρηση.
4. Δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα τεχνικό μέσο ή μέθοδος, για την καταμέτρηση με αποτέλεσμα να ανακοινωθούν προς τον πλοίαρχο τρεις φορές, τρεις διαφορετικοί αριθμοί, δήθεν υπεράριθμων επιβατών, προφανώς κατ’ εκτίμηση κάθε φορά!
5. Δεν αξιοποιήθηκε και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει επίκληση από το Λ/Τ Κυλλήνης κανενός από τα επίσημα στοιχεία εκδοθέντων εισιτηρίων και εισιτηρίων check in, που είναι διαθέσιμα και στο Υπουργείο.
6. Δεν υπήρχε κανένα κίνητρο για μεταφορά υπεράριθμων επιβατών αφού το επόμενο δρομολόγιο από Ζάκυνθο προς Κυλλήνη ήταν πάλι με πλοίο της Κοινοπραξίας με διαθέσιμη χωρητικότητα μεγαλύτερη από το πλήθος των δήθεν υπεράριθμων.
7. Με αξιοπερίεργο τρόπο στελέχη που ενεπλάκησαν ενεργά στη διαχείριση της επιλήψιμης, κατά την εταιρεία μας καταμέτρησης, τεχνηέντως εξαιρέθηκαν από την Υπηρεσία τους, ως μάρτυρες που θα εξεταστούν στο δικαστήριο και αντ’ αυτών οι λοιποί λιμενικοί υπάλληλοι, οφείλουν τώρα να τεκμηριώσουν όσα οι συνάδελφοι τους, δήθεν καταμέτρησαν. Γιατί άραγε; Η ηγεσία του Λ.Σ. τα γνωρίζει όλα αυτά;
Η εταιρεία συγκεντρώνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να αποδειχθεί η εσφαλμένη καταμέτρηση και επιπλέον επιφυλάσσεται να ζητήσει την ποινική και πειθαρχική ευθύνη και να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση προσωπικά από κάθε εμπλεκόμενο πρόσωπο σε αυτή την ερασιτεχνική απόπειρα δυσφήμισης της εταιρείας και του πληρώματος της.
Οι ενορχηστρωτές αυτής της σκευωρίας καθώς και οι εντολείς τους, δεν μπορούν να αποδεχτούν την τεράστια αγάπη και προτίμηση του επιβατικού κοινού προς τη Levante Ferries και την Ionian Group, καθώς και την πανελλήνιας εμβέλειας φήμη της εταιρείας μας, η οποία μας έχει καταξιώσει στη συνείδηση του κάθε Έλληνα πολίτη.
Τον λόγο για τις συμπεριφορές αυτές πλέον έχει η Δικαιοσύνη στην ευθυκρισία της οποίας έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη και ενώπιον της οποίας θα συρθεί κάθε συκοφάντης και κάθε εντολέας του.
Εκ προοιμίου δηλώνουμε ότι δεν θα σταματήσουμε να καταγγέλλουμε αξιόποινες πράξεις και παραλείψεις από όπου και αν προέρχονται.
Τέλος ενημερώνουμε, προς πάσα κατεύθυνση, ότι κάθε ενορχηστρωμένη προσπάθεια να “τιμωρηθούμε”, επειδή απαιτούμε ισονομία και διασφάλιση της είσπραξης των Δημοσίων Εσόδων (Λιμενικών τελών κ.ά.) από όλους, χωρίς διακρίσεις, θα πέσει στο κενό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ