
Ο νορβηγικός όμιλος Odfjell ανακοίνωσε πως έχει παραγγείλει από τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua Shipbuilding στην Κίνα δύο επιπλέον chemical tankers.
Το κάθε πλοίο θα έχει χωρητικότητα 38.000 DWT και θα διαθέτει 40 ανοξείδωτες δεξαμενές μεταφορικής ικανότητας 45.000 κυβικών μέτρων χημικών φορτίων.
Τα πλοία θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο πετρέλαιο αλλά και φυσικό αέριο. Το κόστος της ναυπήγησης των tankers εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε $116 εκατ. και τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο, αντίστοιχα, του 2020.
Η παραγγελία αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής του νορβηγικού ομίλου να επεκτείνει τον στόλο του από 77 πλοία (chemical tankers και gas carriers) που είναι σήμερα σε 100 στα επόμενα χρόνια.
Στα τέλη του 2016 η εταιρεία είχε προβεί σε παραγγελία τεσσάρων chemical tankers, χωρητικότητας 49.000 DWT. Τα πλοία αυτά αναμένεται να παραδοθούν από τα κινέζικα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua Shipbuilding στην εταιρεία μέχρι το 2020.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ