
DRY
Η δραστηριότητα στα capes παραμένει σταθερή καθώς οι ναύλοι είναι ακόμα ελκυστικοί για την Κίνα προκειμένου να συνεχίσει τις εισαγωγές της. Να σημειωθεί ότι δεν έχει τοποθετηθεί καμία παραγγελία για κατασκευή Capesize σε κάποιο ναυπηγείο τον τελευταίο χρόνο. Tα Panamaxes/Kamsarmaxes στην περιοχή του Ατλαντικού μπορούν να επιτύχουν ναύλο πέριξ των $11.000 ανά ημέρα ενώ στην περιοχή του Ειρηνικού οι ναύλοι παραμένουν στα επίπεδα των $11.250 ανά ημέρα για βραχυχρόνιες ναυλώσεις. Σε ότι αφορά τα Handies οι ναύλοι στην περιοχή του Ατλαντικού για χρονοναυλώσεις 6 και 12 μηνών κινούνται στα επίπεδα των $8.000 ανά ημέρα.
WET
Οι τιμές του αργού κύλησαν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών μηνών, καθώς τα αποθέματα των Η.Π.Α. αυξήθηκαν με μεγαλύτερο ρυθμό από αυτόν που είχε εκτιμηθεί, με αποτέλεσμα ο OPEC να πιέζεται για να μειώσει περαιτέρω την παραγωγή. Το Brent διαμορφώθηκε στα $50,26 το βαρέλι, ενώ το αργό των Η.Π.Α. διαμορφώθηκε στα $47,60 το βαρέλι.
Οι ναύλοι για τα MR για χρονοναυλώσεις ενός έτους διαμορφώνονται λίγο πάνω από τα $13.500 την ημέρα ενώ οι ναύλοι για τα LRs παραμένουν σταθεροί.
Στην μεταφορά αργού πετρελαίου, οι ναύλοι για τα Aframax και Suezmax για ετήσιες χρονοναυλώσεις μειώθηκαν ελαφρά την προηγούμενη εβδομάδα. Οι ναύλοι στα VLCC για χρονοναυλώσεις ενός και δύο ετών μειώθηκαν και διαμορφώθηκαν στα $26.000 και $27.500 ανά ημέρα αντίστοιχα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ