
Τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) ανακοίνωσαν ότι προχωρούν στην υλοποίηση μιας παραγγελίας από την κρατική εταιρεία παραγωγής πετρελαίου της Ρωσίας, Sovcomflot. Η παραγγελία αφορά τη ναυπήγηση 4 aframax tankers που θα κινούνται με καύσιμα LNG, κατηγορίας ice class.
Πρόκειται για τα μεγαλύτερα tankers που θα καταναλώνουν καύσιμο LNG, καθώς διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 114.000 DWT έκαστο.
Το ύψος της παραγγελίας θα φτάσει τα $240 εκατ. και τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν από τα τέλη του 2018 μέχρι τις αρχές του 2019.
Τα πλοία κατηγορίας ice class είναι φιλικά προς το περιβάλλον, με μειωμένες τις εκπομπές των οξειδίων του θείου κατά 90%, τις εκπομπές του οξειδίου του αζώτου κατά 80% και τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα κατά 15%.
Επιπλέον, τα νέα δεξαμενόπλοια θα χαρακτηρίζονται από μειωμένα επίπεδα θορύβου στις μηχανές τους κατά 50%.
Τα δεξαμενόπλοια, τα οποία πρόκειται να ναυλωθούν από την Shell για τη μεταφορά ρωσικού αργού πετρελαίου, είναι σχεδιασμένα βάσει προδιαγραφών της Sovcomflot και της Shell, με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών των ναυπηγείων HSHI, η παγκόσμια τάση που επικρατεί για τη ναυπήγηση πλοίων που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον και ανταποκρίνονται στους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς, μπορεί να οδηγήσει στην ανάληψη και άλλων τέτοιων ναυπηγήσεων από τα κορεάτικα ναυπηγεία. Με την παραγγελία αυτή, διαφαίνεται η πρόθεση της Sovcomflot να ανανεώσει τον στόλο της, ενώ ενισχύεται περαιτέρω ο κυρίαρχος ρόλος που κατέχει στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ