
Τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) ανακοίνωσαν ότι προχωρούν στην υλοποίηση μιας παραγγελίας από την κρατική εταιρεία παραγωγής πετρελαίου της Ρωσίας, Sovcomflot. Η παραγγελία αφορά τη ναυπήγηση 4 aframax tankers που θα κινούνται με καύσιμα LNG, κατηγορίας ice class.
Πρόκειται για τα μεγαλύτερα tankers που θα καταναλώνουν καύσιμο LNG, καθώς διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 114.000 DWT έκαστο.
Το ύψος της παραγγελίας θα φτάσει τα $240 εκατ. και τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν από τα τέλη του 2018 μέχρι τις αρχές του 2019.
Τα πλοία κατηγορίας ice class είναι φιλικά προς το περιβάλλον, με μειωμένες τις εκπομπές των οξειδίων του θείου κατά 90%, τις εκπομπές του οξειδίου του αζώτου κατά 80% και τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα κατά 15%.
Επιπλέον, τα νέα δεξαμενόπλοια θα χαρακτηρίζονται από μειωμένα επίπεδα θορύβου στις μηχανές τους κατά 50%.
Τα δεξαμενόπλοια, τα οποία πρόκειται να ναυλωθούν από την Shell για τη μεταφορά ρωσικού αργού πετρελαίου, είναι σχεδιασμένα βάσει προδιαγραφών της Sovcomflot και της Shell, με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών των ναυπηγείων HSHI, η παγκόσμια τάση που επικρατεί για τη ναυπήγηση πλοίων που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον και ανταποκρίνονται στους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς, μπορεί να οδηγήσει στην ανάληψη και άλλων τέτοιων ναυπηγήσεων από τα κορεάτικα ναυπηγεία. Με την παραγγελία αυτή, διαφαίνεται η πρόθεση της Sovcomflot να ανανεώσει τον στόλο της, ενώ ενισχύεται περαιτέρω ο κυρίαρχος ρόλος που κατέχει στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ