
Ενισχύονται οι φωνές στο Αμβούργο, από πολιτικούς φορείς και κόμματα, που επιμένουν πως τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ναυτιλιακός όμιλος Rickmers, που δημιουργήθηκε το 1834 στο Μπρεμενχάφεν, θα οδηγήσουν αργά ή γρήγορα σε νέες οικονομικές επιβαρύνσεις τον κρατικό προϋπολογισμό του ομόσπονδου κρατιδίου της Ελεύθερης και Χανσεατικής πόλης του Αμβούργου.
Σύμφωνα με τον γερμανικό ραδιοφωνικό σταθμό «NDR» ο ναυτιλιακός όμιλος Rickmers βρίσκεται αυτόν τον καιρό σε συζητήσεις με την τράπεζα HSH Nordbank με στόχο την ελάφρυνση του χρέους του ομίλου. Και αυτές οι διαπραγματεύσεις γίνονται σε μία περίοδο κατά την οποία η Rickmers Maritime Trust (RMT), με δραστηριοποίηση στην αγορά της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και με επίσημη έδρα τη Σιγκαπούρη, καλείται να επιστρέψει ένα ποσό της τάξης των 200 εκατ. ευρώ στις πιστώτριες τράπεζές της, κυρίως δε στην HSH Nordbank, και μάλιστα εντός των δύο προσεχών εβδομάδων.
Παρά τις δυσκολίες του εγχειρήματος και σύμφωνα με το «NDR», φαίνεται πως οι συνομιλίες μεταξύ Rickmers και HSH Nordbank μάλλον θα οδηγήσουν σε αποδοχή από την τελευταία του αιτήματος της Rickmers για μερική αναδιάρθρωση του χρέους της γερμανικής ναυτιλιακής.
Με τις φήμες περί αναδιάρθρωσης να εντείνονται, οι επικριτικές φωνές Γερμανών πολιτικών γίνονται όλο και πιο έντονες, με χαρακτηριστικότερη περίπτωση τον Norbert Hackbusch, μέλος του Κοινοβουλίου του Αμβούργου, που δηλώνει πως: «Η HSH Nordbank δεν πρέπει να γίνει ένα κατάστημα αυτοεξυπηρέτησης των εφοπλιστών».
Φωτό: rickmers-maritime.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ