Ζημιές ύψους $219,2 εκατ. καταγράφηκαν το 2016 για τον όμιλο επιχειρήσεων Orient Overseas International Ltd (OOIL) με έδρα το Χονγκ Κονγκ, μητρική της Orient Overseas Container Line (OOCL).
Η μητρική εταιρεία Orient Overseas, μετά τα κέρδη ύψους $283,9 εκατ. που είχε καταγράψει το 2015, βρέθηκε αντιμέτωπη με οικονομικές δυσκολίες οι οποίες αποδίδονται στους χαμηλούς ναύλους που χαρακτηρίζουν τη ναυτιλιακή αγορά και ιδιαίτερα την αγορά των εμπορευματοκιβωτίων.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της OOIL, οι ζημιές που κατέγραψε η εταιρεία το 2016 είναι οι μεγαλύτερες των τελευταίων ετών καθώς οι τιμές των ναύλων τον περασμένο έτος υποχώρησαν σε επίπεδα χαμηλότερα ακόμα και απ’ αυτά του 2009. Πιο αναλυτικά, ο τομέας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου OOIL, κατέγραψε ζημιές $184,6 εκατ. προ φόρων.
Τα έσοδα της OOCL μειώθηκαν κατά 11% σε σχέση με το 2015 και διαμορφώθηκαν στα $4,70 δις, τα χαμηλότερα έσοδα που έχει καταγράψει ο τομέας της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου τα τελευταία χρόνια.
Στο μεταξύ, η καθαρή χωρητικότητα των πλοίων που διαχειρίζεται η εταιρεία αυξήθηκε 2,3% (574.318 TEUs) το 2016 συγκριτικά με το 2015 και αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω καθώς η εταιρεία πρόκειται να παραλάβει εντός του τρέχοντος έτους επιπλέον 6 containerships χωρητικότητας 20.000 TEUs το καθένα.
Ο πρόεδρος της OOIL, επισημαίνει ότι η είσοδος της θυγατρικής OOCL στη συμμαχία «Ocean Alliance», σε συνεργασία με τις εταιρείες Cosco, CMA CGM και Evergreen θα οδηγήσει στην αύξηση του μεριδίου που κατέχει στα δρομολόγια Ασίας- Ευρώπης καθώς και στην περιοχή του Ειρηνικού κατά 35% και 41% αντίστοιχα, συγκριτικά με τα μερίδια 18% και 33% που κατείχε προηγουμένως με τη συμμαχία G6.
Σημαντικές ζημιές για την εταιρεία Orient Overseas International Ltd
Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.