
Ζημιές ύψους $219,2 εκατ. καταγράφηκαν το 2016 για τον όμιλο επιχειρήσεων Orient Overseas International Ltd (OOIL) με έδρα το Χονγκ Κονγκ, μητρική της Orient Overseas Container Line (OOCL).
Η μητρική εταιρεία Orient Overseas, μετά τα κέρδη ύψους $283,9 εκατ. που είχε καταγράψει το 2015, βρέθηκε αντιμέτωπη με οικονομικές δυσκολίες οι οποίες αποδίδονται στους χαμηλούς ναύλους που χαρακτηρίζουν τη ναυτιλιακή αγορά και ιδιαίτερα την αγορά των εμπορευματοκιβωτίων.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της OOIL, οι ζημιές που κατέγραψε η εταιρεία το 2016 είναι οι μεγαλύτερες των τελευταίων ετών καθώς οι τιμές των ναύλων τον περασμένο έτος υποχώρησαν σε επίπεδα χαμηλότερα ακόμα και απ’ αυτά του 2009. Πιο αναλυτικά, ο τομέας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου OOIL, κατέγραψε ζημιές $184,6 εκατ. προ φόρων.
Τα έσοδα της OOCL μειώθηκαν κατά 11% σε σχέση με το 2015 και διαμορφώθηκαν στα $4,70 δις, τα χαμηλότερα έσοδα που έχει καταγράψει ο τομέας της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου τα τελευταία χρόνια.
Στο μεταξύ, η καθαρή χωρητικότητα των πλοίων που διαχειρίζεται η εταιρεία αυξήθηκε 2,3% (574.318 TEUs) το 2016 συγκριτικά με το 2015 και αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω καθώς η εταιρεία πρόκειται να παραλάβει εντός του τρέχοντος έτους επιπλέον 6 containerships χωρητικότητας 20.000 TEUs το καθένα.
Ο πρόεδρος της OOIL, επισημαίνει ότι η είσοδος της θυγατρικής OOCL στη συμμαχία «Ocean Alliance», σε συνεργασία με τις εταιρείες Cosco, CMA CGM και Evergreen θα οδηγήσει στην αύξηση του μεριδίου που κατέχει στα δρομολόγια Ασίας- Ευρώπης καθώς και στην περιοχή του Ειρηνικού κατά 35% και 41% αντίστοιχα, συγκριτικά με τα μερίδια 18% και 33% που κατείχε προηγουμένως με τη συμμαχία G6.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ