
Το συνδικάτο των εργαζομένων των ναυπηγείων της Hyundai Heavy Industries (HHI) στη Νότια Κορέα, οργάνωσε απεργία στις 23 Φεβρουαρίου αντιδρώντας στις ανεπιτυχείς διαπραγματεύσεις για τους μισθούς των εργαζομένων αλλά και ενάντια στα σχέδια αναδιάρθρωσης της επιχείρησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες νοτιοκορεατικών μέσων ενημέρωσης, πρόκειται για την πρώτη απεργία που πραγματοποιείται εδώ και είκοσι τρία χρόνια. Η τελευταία απεργιακή κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε το 1994.
Παρά το γεγονός ότι κλήθηκαν και τα 15.000 μέλη του συνδικάτου να λάβουν μέρος στην απεργιακή κινητοποίηση, μόνο το 10% των εργαζομένων συμμετείχαν τελικά σε αυτή.
Εκτός από τις αποτυχημένες διαπραγματεύσεις σχετικά με τα μισθολογικά ζητήματα μεταξύ της Hyundai Heavy Industries και των εργαζομένων της, η συγκεκριμένη απεργιακή κινητοποίηση ήταν για τη γραμματεία του συνδικάτου ένας σαφής τρόπος να εκφραστεί η αντίθεση των εργαζομένων στα σχέδια αναδιάρθρωσης της HHI.
Το Νοέμβριο του 2016, η εταιρεία αποκάλυψε τα σχέδια της για την διάσπασή της σε εξι επιχειρησιακές μονάδες – Hyundai Robotics, Hyundai Electric & Energy Systems, Global Services, Hyundai ConstructionMachinery, Green Energy, and Hyundai Heavy Industries – με στόχο τη βελτίωση της οικονομικής θέσης της.
Τα συνδικάτα ανακοίνωσαν ότι θα κατέβουν σε απεργία στις 24, καθώς και στις 27 Φεβρουαρίου, ημερομηνία κατά την οποία έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί και η Γενική Συνέλευση των μετόχων της HHI, στην οποία θα συζητηθούν και τα σχέδια αναδιάρθρωσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντοναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα επιβάλλουν «πολύ αυστηρούς δασμού» στην Ρωσία σε 50 ημέρες εάν δεν υπάρξει…
Σκάφος της Frontex βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή Βορειοδυτικά της Λέσβου μετά από πρόσκρουση σε ξέρα. Οι έξι επιβαίνοντες παρελήφθησαν καλά στην υγεία τους από…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Η τιμή του Βitcoin ξεπέρασε το επίπεδο των $123.000 για πρώτη φορά σήμερα, Δευτέρα 14 Ιουλίου, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για το κορυφαίο κρυπτονόμισμα παγκοσμίως.…
Η αξιοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στη ναυτιλία δεν είναι νέα πρακτική, ωστόσο το «Blue Marlin» γίνεται το πρώτο πλοίο εσωτερικής ναυσιπλοΐας παγκοσμίως που αξιοποιεί ηλιακή…
Οι πλωτές ανεμογεννήτριες παρέχουντι μεγαλύτερη ευελιξία χωροθέτησης, μειωμένες οπτικές επιπτώσεις για παράκτιες κοινότητες και τη δυνατότητα για εγκατάσταση μονάδων μεγάλης ισχύος. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ανησυχητικούς ρυθμούς αυξήθηκαν τα περιστατικά πειρατικών επιθέσεων σε εμπορικά πλοία το α΄ εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με δεδομένα της ReCAAP. Η αύξηση ανήλθε…
Η ναυλαγορά τακτικών γραμμών εμφανίζει έντονες αυξομειώσεις τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου, βάσει δεδομένων της Xeneta. Με την προσφορά να υπερβαίνει τις απαιτήσεις της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ