
Οι εταιρείες ENGIE, Fluxys, Mitsubishi Corporation και NYK παρέλαβαν το πρώτο πλοίο στον κόσμο που χρησιμοποιεί ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και θα χρησιμοποιείται για τον ανεφοδιασμό άλλων πλοίων με LNG.
To πλοίο, που φέρει το όνομα ENGIE Zeebrugge, έχει μεταφορική ικανότητα 5.000 κυβικών μέτρων LNG και θα παρέχει καύσιμο LNG σε πλοία που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ευρώπη.
Ναυπηγήθηκε στα κορεάτικα ναυπηγεία Yeongdo της Hanjin Heavy Industries & Construction Co. Ltd. Οι δεξαμενές του πλοίου θα γεμίσουν με LNG στο ναυπηγείο και στη συνέχεια θα ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι με τελικό προορισμό το Zeebrugge,στο Βέλγιο, όπου θα αποτελεί το λιμένα-βάση του πλοίου.
Σημειώνεται, ότι η αγορά πετρέλευσης πλοίων εκτιμάται σε 250 εκατ. τόνους μαζούτ ετησίως. Η ευρωπαϊκή και διεθνής ναυτιλία εξακολουθεί, όμως, να προβληματίζεται κατά πόσο το LNG μπορεί να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες μετά το 2020, που θα ισχύουν οι νέοι κανονισμοί για τα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Φωτό: engie.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην τελετή υπογραφής μνημονίων συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για…

Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…

Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…

Ανεξάρτητα από τις αναταράξεις και τους τριγμούς σε γεωπολιτικό επίπεδο, καθώς και όλες τις συναφείς κυρώσεις που βαραίνουν το θαλάσσιο εμπόριο πετρελαίου, οι πλοιοκτήτες…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ