
Η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων Hyundai Merchant Marine (HMM) κατάφερε να περιορίσει την έκταση των ζημιών της για το 2016 σε $3,8 εκατ. από τα $ 45, 3 εκατ. που είχε καταγράψει το 2015. Παρά τον περιορισμό των καθαρών ζημιών της, η εταιρεία κατέγραψε λειτουργικές ζημιές $725,1 εκατ. στο τέλος του 2016, αύξηση 198% σε σχέση με το 2015 ($243 εκατ.). Επιπλέον, τα έσοδα της HMM μειώθηκαν κατά 18% σε σχέση με το 2015.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας οι αυξήσεις στις λειτουργικές ζημιές της και οι μειώσεις στα έσοδά της οφείλονται στα χαμηλά ναύλα του 2016. Η εταιρεία προέβλεψε πως θα συνεχίσει να καταγράφει ζημιές μέχρι τα μέσα του 2018, καθώς η αγορά προσπαθεί να αμβλύνει τη διαφορά που υφίσταται μεταξύ ζήτησης και προσφοράς.
Η HMM ανέφερε πως επιδιώκει να επενδύσει σε τερματικούς σταθμούς λιμένων της Νοτιοανατολικής Ασίας, εκτιμώντας πως μια τέτοια κίνηση θα της αποφέρει κέρδη. Επίσης η εταιρεία ενδέχεται να επενδύσει σε νέες παραγγελίες πλοίων, τα οποία θα συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς του IMO για την χρήση καυσίμου με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάκαμψη της HMM θα διαδραματίσει επίσης η συνεργασία της με τη Maersk Line και τη Mediterranean Shipping Company. Η συνεργασία αυτή, η οποία πρόκειται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Απρίλιο, θα έχει διάρκεια τριών ετών και θα αφορά τη μίσθωση χωρητικότητας στα πλοία της HMM (slot purchase agreement).
Φωτό: flickr.com/Vince Smith
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Μετά την άρση των κυρώσεων της αμερικανικής κυβέρνησης στο αργό της Βενεζουέλας, οι οποίες διήρκεσαν τέσσερις μήνες, οι πετρελαϊκές εξαγωγές της λατινοαμερικανικής χώρας έχουν…
Στον απόηχο της διμερούς εμπορικής συμφωνίας ΗΠΑ-Ιαπωνίας, η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου προετοιμάζεται για μια σημαντική αύξηση των εισαγωγών αμερικανικών προϊόντων ενέργειας. Συγκεκριμένα, την…
Η «διελκυστίνδα» στην αγορά πετρελαίου συνεχίζεται, καθώς επιμένουν οι αντίρροπες δυνάμεις που «τραβούν» προς διαφορετικές κατευθύνσεις το ισοζύγιο προσφοράς-ζήτησης στην παγκόσμια αγορά. Στο πλαίσιο…
Η Stena Line έχει ισχυρή παρουσία στις ακτοπλοϊκές μεταφορές της Βόρειας Ευρώπης, και ιδιαίτερα στη Βαλτική Θάλασσα. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ