Η βρετανική ναυτιλία μετά το Brexit

Η βρετανική ναυτιλία μετά το Brexit

604
Η βρετανική ναυτιλία μετά το Brexit

Η υπουργός Οικονομικών, της Βρετανίας Jane Ellison προήδρευσε πρόσφατα σε συνάντηση στρογγυλής τραπέζης με τους επικεφαλής της ναυτιλιακής βιομηχανίας της Βρετανίας, προκειμένου να συζητήσει το πλαίσιο των νέων ευκαιριών και δυνατοτήτων για τις εταιρίες του ευρύτερου ναυτιλιακού επιχειρείν, ειδικά μετά την αποχώρηση της χώρας από την ΕΕ.

Εκπρόσωποι από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο συμπεριλαμβανομένων όλων των φορέων για την ποντοπόρο ναυτιλία, τα λιμάνια, τη ναυπηγική και ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, τη θαλάσσια αναψυχή και τις επιχειρηματικές υπηρεσίες που σχετίζονται με τη ναυτιλία συζήτησαν με την υπουργό για τις νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη, ειδικά μετά την έξοδο από την ΕΕ.

Μετά τη δημοσίευση της μελέτης για τη θαλάσσια ανάπτυξη, ο ευρύτερος ναυτιλιακός συντονίζεται από τη Μaritime UK, μια νέα οργάνωση- ομπρέλα, η οποία αντιπροσωπεύει συλλογικά μια βιομηχανία αξίας £ 22 δις για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, υποστηρίζοντας πάνω από 500.000 θέσεις εργασίας.

H στήριξη της απασχόλησης, η προώθηση της καινοτομίας και η δυνατότητα ανάπτυξης του εμπορίου αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της πολιτικής της Downing Street. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται πλέον και στα οφέλη της εκμετάλλευσης των παράκτιων και εσωτερικών πλωτών μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο θαλάσσιος τουρισμός.

Οι συζητήσεις μεταξύ της βιομηχανίας και της κυβέρνησης επικεντρώνεται στην πεποίθηση ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα παραμείνει ελκυστικό και ανταγωνιστικό για τις επιχειρήσεις και ένας κόμβος συνάντησης και συνδιαλλαγής για την παγκόσμια ναυτιλιακή επιχειρηματικότητα.

Οι ηγέτες της ναυτιλιακής βιομηχανίας της Βρετανίας συζήτησαν τρόπους για την αύξηση του αριθμού των Βρετανών ναυτικών, τα συστήματα με τα οποία εκπαιδεύονται και ανακοίνωσε μια μελέτη για τον οικονομικό αντίκτυπο του Φόρου Χωρητικότητας για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου.