Το LNG κερδίζει έδαφος έναντι των συμβατικών καυσίμων στη ναυτιλία

Το LNG κερδίζει έδαφος έναντι των συμβατικών καυσίμων στη ναυτιλία

262
Το LNG κερδίζει έδαφος έναντι των συμβατικών καυσίμων στη ναυτιλία

Η νορβηγική εταιρεία σχεδιασμού και κατασκευής πλοίων Vard, ανακοίνωσε πως έχει εξασφαλίσει συμβόλαια για την κατασκευή δύο RoPax ferries, τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Τα συγκεκριμένα πλοία θα ναυπηγηθούν για λογαριασμό της, επίσης Νορβηγικής, Torghatten Nord AS με τη συνολική αξία της σύμβασης να ανέρχεται σε 66,3 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τη Vard, τα συγκεκριμένα πλοία θα σχεδιαστούν έτσι, ώστε να εκτελούν φιλικές προς το περιβάλλον δραστηριότητες στα νορβηγικά φιόρδ, ενώ θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα πρόωσης με μπαταρίες, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμων και οι εκπομπές αερίων.

Τα πλοία, τα οποία θα κατασκευαστούν σύμφωνα με το σχεδιαστικό πρότυπο της Vard «Multi Maritime MM 125FD», θα έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν περισσότερα από 180 αυτοκίνητα καθώς και 550 επιβάτες και πλήρωμα, έκαστο. Τα RoPax ferries, θα διαθέτουν μήκος 130 μέτρα και πλάτος 20,7 μέτρα.

Σημειώνεται πως η Torghatten Nord AS έχει ήδη ανακοινώσει τη σύναψη πενταετούς χρονοναύλωσης για τα υπό κατασκευή πλοία, με τη νορβηγική κυβέρνηση. Η χρονοναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει κατά το 3ο τρίμηνο του 2018 και 4ο τρίμηνο του 2018, αντίστοιχα.