
Η νορβηγική εταιρεία σχεδιασμού και κατασκευής πλοίων Vard, ανακοίνωσε πως έχει εξασφαλίσει συμβόλαια για την κατασκευή δύο RoPax ferries, τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG). Τα συγκεκριμένα πλοία θα ναυπηγηθούν για λογαριασμό της, επίσης Νορβηγικής, Torghatten Nord AS με τη συνολική αξία της σύμβασης να ανέρχεται σε 66,3 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τη Vard, τα συγκεκριμένα πλοία θα σχεδιαστούν έτσι, ώστε να εκτελούν φιλικές προς το περιβάλλον δραστηριότητες στα νορβηγικά φιόρδ, ενώ θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα πρόωσης με μπαταρίες, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμων και οι εκπομπές αερίων.
Τα πλοία, τα οποία θα κατασκευαστούν σύμφωνα με το σχεδιαστικό πρότυπο της Vard «Multi Maritime MM 125FD», θα έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν περισσότερα από 180 αυτοκίνητα καθώς και 550 επιβάτες και πλήρωμα, έκαστο. Τα RoPax ferries, θα διαθέτουν μήκος 130 μέτρα και πλάτος 20,7 μέτρα.
Σημειώνεται πως η Torghatten Nord AS έχει ήδη ανακοινώσει τη σύναψη πενταετούς χρονοναύλωσης για τα υπό κατασκευή πλοία, με τη νορβηγική κυβέρνηση. Η χρονοναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει κατά το 3ο τρίμηνο του 2018 και 4ο τρίμηνο του 2018, αντίστοιχα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προστασία και η ασφάλεια των πληρωμάτων να καταστεί η πρώτη προτεραιότητα για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική…
Οι Χούθι ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη για την επίθεση στο υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο «Eternity C», τη δεύτερη επίθεση που εξαπολύουν οι…
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ