Νέος κώδικας ελαχιστοποίησης κινδύνου για πλοία

Νέος κώδικας ελαχιστοποίησης κινδύνου για πλοία

1630
Νέος κώδικας ελαχιστοποίησης κινδύνου για πλοία

Ένας νέος υποχρεωτικός κώδικας για τα πλοία, τα οποία χρησιμοποιούν αέρια καύσιμα ή άλλα καύσιμα με χαμηλό σημείο ανάφλεξης, έχει τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2017, ταυτόχρονα με τις νέες απαιτήσεις εκπαίδευσης για τους ναυτικούς που εργάζονται σε αυτά τα πλοία, σύμφωνα με το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ).

«Ο Διεθνής Κώδικας Ασφαλείας για τα πλοία που χρησιμοποιούν αέρια ή άλλα καύσιμα με χαμηλό σημείο ανάφλεξης (IGF Code), έχει ως στόχο να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο για τα πλοία, τα πληρώματά τους και το περιβάλλον, δεδομένης της φύσης των καυσίμων», δήλωσε εκπρόσωπος του ΙΜΟ.

Επιπλέον, οι τροποποιήσεις της Διεθνούς Σύμβασης για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS), απαιτούν από τα νέα αυτά πλοία τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του κώδικα IGF, η οποία περιέχει υποχρεωτικές διατάξεις για τη ρύθμιση, την εγκατάσταση, τον έλεγχο και την παρακολούθηση των μηχανήματων, τον εξοπλισμό και τα συστήματα, τα οποία χρησιμοποιούν καύσιμα με χαμηλό σημείο ανάφλεξης.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.