
Για τη ναυπηγική βιομηχανία του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας μία άκρως ταραγμένη χρονιά φτάνει στο τέλος της, με το πρόσημο να είναι εν τέλει θετικό. Το γιατί έχει να κάνει με την απόφαση της Genting Hong Kong, μέλους του Μαλαισιανού ομίλου Genting Group, για εξαγορά των ναυπηγείων Lloyd Werft, που από τον περασμένο Ιούλιο μετονομάστηκαν σε MV Werften. Στόχος της Genting είναι η επένδυση περισσοτέρων από 150 εκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των μονάδων του ομίλου σε Βίζμαρ, Ρόστοκ και Στράλσουντ. Συγκεκριμένα, στο Βίζμαρ θα κατασκευαστούν νέα κτήρια για έως και 700 εργαζομένους, ενώ σε Ρόστοκ και Στράλσουντ θα εκσυγχρονιστούν οι ναυπηγικές δεξαμενές.
Από τα τρία ναυπηγεία και έως το 2021 θα κατασκευαστούν συνολικά εννέα πλοία, ενώ μετά το 2021 οι εκτιμήσεις του διευθύνοντα συμβούλου Jarmo Laakso κάνουν λόγο για κατασκευή τεσσάρων πλοίων σε ετήσια βάση. Τα πρώτα δύο πλοία που θα παραδοθούν από τη μονάδα του Βίζμαρ στην αμερικανική «Crystal River Cruises» είναι δύο κρουαζιερόπλοια για ποτάμιες κρουαζιέρες.
Όμως το μεγάλο τεχνολογικό στοίχημα των ναυπηγείων, σε Βίζμαρ και Ρόστοκ, είναι η ναυπήγηση δύο μεγάλων κρουαζιερόπλοιων της κατηγορίας «Global Class», με κόστος που θα αγγίζει το 1 εκατομμύριο ευρώ και με δυνατότητα φιλοξενίας έως και 12.000 επιβατών και μελών πληρώματος στις 2.500 καμπίνες τους. Θα έχουν χωρητικότητα 201.000 gt, μήκος 340 μέτρα, πλάτος 45 και θα διαθέτουν 20 καταστρώματα.
Για τις ανάγκες των ναυπηγείων εκτιμάται πως ο σημερινός αριθμός των 1.500 εργαζομένων θα αυξηθεί σε τουλάχιστον 3.000 μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια.
Φωτό: mv-werften.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ