
Η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Hapag-Lloyd κατέγραψε κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους καθαρά κέρδη ύψους 8,2 εκατ. ευρώ, όταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015 είχε καταγράψει κέρδη 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ σε ενοποιημένο επίπεδο το λειτουργικό κέρδος (EBIT) άγγιξε τα 65,6 εκατ. ευρώ (τον προηγούμενο χρόνο είχε ανέλθει σε 80,9 εκατ.). H Hapag-Lloyd είδε κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2016 το λειτουργικό της αποτέλεσμα να ανέρχεται σε 25,9 εκατ. ευρώ, προ δαπανών αναδιάρθρωσης και μη επαναλαμβανόμενων αποτελεσμάτων.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η Hapag-Lloyd μετέφερε συνολικά 5,65 εκατ. TEUs, σχεδόν 1,3% περισσότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Ο μέσος ναύλος κατέγραψε σημαντική μείωση, κατά 17,7%, αγγίζοντας τα USD 1,037/TEU. Η μείωση αυτή αποδίδεται εν μέρει στην πτώση των τιμών των καυσίμων, σε συνδυασμό με τη μέτρια αύξηση της ζήτησης.
Ο Rolf Habben Jansen, διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του εννεαμήνου, δήλωσε ότι «η αγορά για φέτος και μέχρι σήμερα υπήρξε ιδιαιτέρως δύσκολη, αλλά παρ’ όλ’ αυτά η Hapag-Lloyd κατάφερε μία σχετικά καλή απόδοση, εξέλιξη που υπογραμμίζει την ανταγωνιστικότητά μας, και βεβαίως είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουμε καθαρά κέρδη κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους». Ο ίδιος προσέθεσε ότι «τα μέχρι στιγμής συνολικά αποτελέσματα του έτους παραμένουν μη ικανοποιητικά, αλλά τα καθαρά κέρδη του τρίτου τριμήνου καταδεικνύουν ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και ότι οι προσπάθειές μας για μείωση του κόστους και δημιουργία οικονομιών κλίμακος αποδίδουν».
Για την Hapag-Lloyd κύριος στόχος για τα τρίμηνα που ακολουθούν είναι η περαιτέρω περιστολή του λειτουργικού κόστους, η περαιτέρω εδραίωση της θέσης της εταιρείας στις διεθνείς αγοράς, αλλά πρωτίστως η ολοκλήρωση της συγχώνευσης με την UASC και η διασφάλιση υλοποίησης της νέας συμμαχίας THE Alliance.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/STEPHEN MORRISON
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ