Ο ClassNK εγκρίνει σχέδιο πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου LNG

Ο ClassNK εγκρίνει σχέδιο πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου LNG

168
Ο ClassNK εγκρίνει σχέδιο πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου LNG

Ο νηογνώμονας ClassNK χορήγησε κατ’αρχήν έγκριση (Approval in Principle-AIP) σε ένα πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμου LNG χωρητικότητας 7,500 cbm το οποίο σχεδιάστηκε από την Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd.
Η επιλογή του LNG σαν καύσιμο πλοίων έχει γίνει όλο και πιο διαδεδομένη στον κλάδο, ενώ αναμένεται να γίνει μια από τις βασικές πηγές καυσίμου στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, τα πλοία τα οποία χρησιμοποιούν LNG σαν καύσιμο εξαρτώνται σήμερα σε μεγάλο βαθμό από τις υπάρχουσες υποδομές που αποτελούνται κυρίως από από συγκεκριμένες θέσεις ανεφοδιασμού, και οι οποίες δυνητικά περιορίζουν τις δραστηριότητές των πλοίων. Αναγνωρίζοντας την μεγαλύτερη ευελιξία την οποία θα μπορούσαν να παρέχουν τα πλοία ανεφοδιασμού καυσίμου LNG μέσω εφοδιασμού ship-to-ship, η Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd. και ο ClassNK διεξήγαγαν από κοινού έρευνα με σκοπό να βελτιώσουν τη βιωσιμότητα αυτής της τεχνολογίας. Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός χρησιμοποιεί type-C bi-lobe δεξαμενές, βελτιώνοντας την χωρητικότητα φορτίου, επιτρέποντας έτσι μεγαλύτερη αποδοτικότητα και παραγωγικότητα. H AIP χορηγήθηκε αφού επιβεβαιώθηκε ότι ο σχεδιασμός είναι σύμφωνος με τα Rules and Guidance for the Survey and Construction of Steel Ships του ClassNK.
Ο κ. Takashi Nishibashi, ClassNK’s Country Manager of Korea δήλωσε: “H Hanjin Heavy Industries & Construction Co., Ltd. και ο ClassNK έχουν πάντα στενή συνεργασία και αυτό το σχέδιο αποτελεί μόνο έναν από τους καρπούς των σχέσεών μας. Ελπίζουμε ότι η συγκεκριμένη AIP θα βοηθήσει για να ανοίξει ο δρόμος για μια νέα γενιά υψηλής απόδοσης πλοίων ανεφοδιασμού καυσίμου LNG”.