
Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), η οποία συνήλθε χθες προκειμένου α) να εκτιμήσει την όλη κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί από την 48ωρη απεργία της πανελλαδικής απεργίας των πληρωμάτων των πλοίων όλων των κατηγοριών στις 22 / 23-9-2016 και β) να εξετάσει τις εξελίξεις στα συνταξιοδοτικά θέματα του κλάδου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΝΟ «σύσσωμος ο κλάδος των ναυτεργατών προειδοποιεί τους υπευθύνους ότι ο αγώνας σαφώς και δεν εξαντλήθηκε στην κατά τα άνω απεργιακή κινητοποίηση αλλά αντίθετα θα κλιμακωθεί με πολύμορφες αγωνιστικές εκδηλώσεις και με νέες δυναμικές κινητοποιήσεις. Τα προβλήματα δυστυχώς όχι μόνον δεν επιλύθηκαν αλλά αντίθετα γιγαντώνονται και πληθαίνουν καθημερινά.
Ήδη έχει συγκληθεί η Επιτροπή Αγώνα της ΠΝΟ σε συνεδρίαση προκειμένου εντός της προσεχούς εβδομάδος να εισηγηθεί στην Διοίκηση σχηματοποίηση συγκεκριμένου πλαισίου εκδηλώσεων και μορφών συνέχισης του αγώνα ενάντια στη συνεχιζόμενη και κλιμακούμενη αντιλαϊκή και αντεργατική πολιτική και πολεμική της κυβέρνησης και των Εργοδοτών.
Η διοίκηση καλεί τους ναυτεργάτες, όπου και αν ευρίσκονται, εν ενεργεία και συνταξιούχους, να παραμείνουν συσπειρωμένοι και σε διαρκή ετοιμότητα για να ανταποκριθούν στο κάλεσμα της Ομοσπονδίας για συνέχιση με νέους αγώνες και εκδηλώσεις.
Ταυτόχρονα, εκφράζοντας την συμπαράσταση της σε κάθε εκδήλωση και μορφή αγώνα των λοιπών εργαζομένων και συνταξιούχων της χώρας, χαιρετίζει κάθε πρωτοβουλία για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων, εν ενεργεία και συνταξιούχων που αφορά συντονισμό δράσης για κοινούς αγώνες και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, από όπου κι αν εκδηλώνονται, ιδιαίτερα δε την συγκέντρωση διαμαρτυρίας των Συνταξιουχικών Σωματείων στο Υπουργείο Εργασίας την Δευτέρα 3 Οκτωβρίου και ώρα 10 π.μ.».
Φωτο: ΑΠΕ/ ΜΠΕ ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ