
Το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας της Κίνας ξεπερνά πλέον τα 20 χιλιάδες χιλιόμετρα σε μήκος με το πρόσφατο άνοιγμα μιας γραμμής που συνδέει την πόλη Zhengzhou στην κεντρική επαρχία Xenan της Κίνας με την πόλη Xuzhou στην ανατολική επαρχία Jiangsu.
Η νέα γραμμή έχει μήκος 360 χιλιομέτρων και εξυπηρετεί εννέα σταθμούς με τρένα που αγγίζουν ταχύτητες έως και 300 χλμ ανά ώρα κατά την αρχική περίοδο. Ειδικά σχεδιάζεται η δρομολόγηση τρένων που θα αγγίζουν τα 500 χλμ την ώρα.
Μια νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας θα συνδέει την Xuzhu με το Ουρούμκι στην απόμακρη μέχρι πρόσφατα δυτική περιφέρεια της χώρας και θα βελτιώσει τη σύνδεση των πυκνοκατοικημένων ανατολικών με τις απομονωμένες δυτικές περιφέρειες της χώρας.
Εκπρόσωπος των κινεζικών σιδηρόδρομων δήλωσε στο πρακτορείο Xinhua ότι εδώ και 11 χρόνια οι συνδέσεις υψηλών ταχυτήτων με νέα τρένα υψηλών προδιαγραφών έχουν διπλασιαστεί και τα μεγαλύτερα έργα έχουν παραδοθεί σε μόλις τρία χρόνια. Αναμένεται μάλιστα το δίκτυο να διπλασιαστεί ξανά μέχρι το 2025 και να φτάσει τα 45.000 χιλιόμετρα το 2030.
Το 2015, τα τρένα υψηλής ταχύτητας της Κίνας μετέφεραν σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο 961 εκατομμύρια επιβάτες, αύξηση 237% από το 2011.
Με τα νέα τρένα υψηλής ταχύτητας, οι κάτοικοι στο Πεκίνο και στη Σαγκάη έχουν αρχίσει να αγοράζουν οικείες σε πιο οικονομικές και λιγότερο πυκνοκατοικημένες κοντινές πόλεις, με αποτέλεσμα να μετακομίζουν με τις οικογένειες τους και να μετακινούνται καθημερινά προς τα μεγάλα αστικά κέντρα για την καθημερινή τους εργασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ