
Η παγκόσμια κρίση, που έχει πλήξει τα τελευταία χρόνια την διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία και κυρίως τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, έχει οδηγήσει αρκετούς Γερμανούς πλοιοκτήτες σε αδιέξοδο, με τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Hermann Ebel. Όπως αναφέρεται στον γερμανικό ειδησεογραφικό ιστότοπο «NDR.de», o Hermann Ebel ένας από τους μεγαλύτερους πλοιοκτήτες του Αμβούργου αντιμετωπίζει μεγάλες οικονομικές δυσκολίες, ενώ άμεσα αναμένεται να απολυθεί σχεδόν το ένα τέταρτο των εργαζομένων στον Όμιλο Hansa Treuhand, στον οποίο ασκεί τα καθήκοντα του Διευθύνοντα Συμβούλου.
Η αυτοκρατορία του Hermann Ebel έχει εισέλθει σε περίοδο μεγάλης κρίσης, με αβέβαιο μέλλον. Το μεγαλύτερο πρόβλημα καλείται να αντιμετωπίσει η Hansa Shipping, θυγατρική του Ομίλου Hansa Treuhand, καθώς για να περιοριστούν τα λειτουργικά της έξοδα και να αντιμετωπίσει τον εντεινόμενο ανταγωνισμό και την πτώση των ναύλων, καλείται μέσα σε λιγότερο από τριάντα ημέρες να περιορίσει κατά το ήμισυ το στόλο της. Ακόμα και ο κίνδυνος της χρεωκοπίας είναι ένα ενδεχόμενο που τα γερμανικά ειδησεογραφικά μέσα δεν αποκλείουν. Το 2015 η εταιρεία διαχειριζόταν 42 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με ικανότητα μεταφοράς από 1.338 έως και 6.552 TEUs, καθώς και 4 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού.
Προς το παρόν εκτός κινδύνου, όπως αναφέρει το «NDR.de», βρίσκεται η έτερη επιχείρηση του Hermann Ebel, η Sea Cloud Cruises, που διαθέτει δύο πολυτελή κρουαζιερόπλοια το Sea Cloud και το Sea Cloud II.
Από την πλευρά του Hermann Ebel τονίζεται ότι στόχος του ίδιου είναι η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων που θα οδηγήσουν σε ριζική αναδιάρθρωση όλων των εταιρειών του Ομίλου.
Φωτό: hansashipping.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ