
Ο σούπερ τυφώνας Μεράντι έπληξε μέσα στην εβδομάδα τις ακτές της Ταϊβάν. Η ταχύτητα των ανέμων άγγιξε μέχρι και τα 190 μίλια/ώρα, ενώ είναι ο ισχυρότερος τυφώνας που έχει πλήξει την περιοχή αυτή της ανατολικής Ασίας από το 2013. Μάλιστα, τοποθετήθηκε στην «Κατηγορία 5».
Χιλιάδες νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα. Οι Αρχές της νησιωτικής χώρας προχώρησαν στο κλείσιμο δημόσιων κτηρίων και σχολείων, ενώ όλα τα αεροσκάφη παρέμειναν καθηλωμένα στα αεροδρόμια. Επιπλέον, σήμερα αναμένεται νέος τυφώνας, που φέρει την ονομασία «Malakas», να χτυπήσει και πάλι την Ταϊβάν, προκαλώντας ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα τόσο στις καλλιέργειες, όσο και στις μεταφορές οδικές και θαλάσσιες.
Στην δίνη του σούπερ τυφώνα Μεράντι βρέθηκε και ένα γιγαντιαίο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων YM Wind μήκους 368 μέτρων. Λόγω των σφοδρών ανέμων έσπασαν οι κάβοι πρόσδεσης του πλοίου, με αποτέλεσμα αυτό να παραμείνει ακυβέρνητο μέσα στο λιμάνι του Kaohsiung, προκαλώντας σημαντικές καταστροφές σε δύο γερανογέφυρες στον τερματικό σταθμό των εμπορευματοκιβωτίων. Σημαντικές καταστροφές προκλήθηκαν και στο ίδιο το πλοίο. Με την βοήθεια τριών ρυμουλκών το πλοίο επανήλθε στην θέση πρόσδεσής του, ενώ θα εκτιμηθούν οι ζημίες που προκλήθηκαν σε αυτό μόλις το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή.
Μπορείτε να δείτε τη στιγμή που κόβονται οι κάβοι πρόσδεσης του YM Wind στο ακόλουθο βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=CZjWitcs_mY
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/RITCHIE B. TONGO
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ