
Η Danaos Corporation (“Danaos”) (NYSE: DAC), ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου 2016.
Η εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό αποτέλεσμα $47,7 εκ. ή $0,43 ανά μετοχή έναντι των $38 εκ. ή $0,35 ανά μετοχή την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Με το πέρας του δευτέρου τριμήνου, η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη καθαρά έσοδα $94,9 εκ. για το πρώτο εξάμηνο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 38,3% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015.
Τα έσοδα από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε $137 εκ., παρουσιάζοντας μικρή μείωση 3,2% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Η συνολική αξία των συμβολαίων ναυλώσεων της εταιρείας ανέρχεται σε $2,8 δις με μέγιστη διάρκεια το 2028.
Ο Δρ. Κούστας, CEO της Danaos Corporation, δήλωσε κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πως η εταιρεία αύξησε τα καθαρά αποτελέσματα σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω της μείωσης των χρηματοοικονομικών εξόδων της.
Σημείωσε ακόμη πως, ο κλάδος των εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, παρατηρείται όμως μια σχετική βελτίωση της αγοράς, η οποία υποδεικνύει πως τα χειρότερα έχουν περάσει. Τόνισε ακόμη πως είναι αισιόδοξος ότι η άνοδος του παγκόσμιου ΑΕΠ ταυτόχρονα με τη μείωση της προσφερόμενης χωρητικότητας στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα οδηγήσουν σε εξισορρόπηση της αγοράς έως την άνοιξη του 2017.
O Δρ. Κούστας εξέφρασε ακόμη την ικανοποίηση του για την Danaos Corporation, η οποία εξακολουθεί να έχει την ελάχιστη δυνατή έκθεση στη spot αγορά, διατηρώντας τη στρατηγική επιλογή της πολιτικής μακροχρόνιων ναυλώσεων. Σημείωσε μάλιστα πως ο αδρανής στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας παραμένει στο 6%.
Σημειώνεται πως η εισηγμένη στο NYSE, ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, ελέγχει και διαχειρίζεται στόλο 59 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η χωρητικότητα των οποίων κυμαίνεται από 2.200 έως 13.100 TEU. Βασικοί ναυλωτές των πλοίων της εταιρείας είναι οι HMM, CMA CGM, Hanjin, Yang Ming, China Shipping και ZIM.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ