
Η ολλανδική εταιρεία Royal Boskalis Westminster N.V., η οποία παρέχει σε διεθνές επίπεδο υπηρεσίες που αφορούν στην κατασκευή και συντήρηση ναυτιλιακών υποδομών και η οποία διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους στόλους σκαφών που αναλαμβάνουν εργασίες διάσωσης καθώς και βυθοκόρησης, ανακοίνωσε ότι προχωρά σε μείωση του στόλου της, γεγονός που συνεπάγεται άμεση και σημαντική μείωση του εργατικού της δυναμικού σε όλο τον κόσμο.
Η συγκεκριμένη απόφαση της εταιρείας έρχεται μετά την ολοκλήρωση της μελέτης εξορθολογισμού των λειτουργικών της δαπανών, που ήρθε ως συνέπεια τόσο της επιδείνωσης των συνθηκών της αγοράς όσο και λόγω της αναμενόμενης παρατεταμένης περιόδου χαμηλών τιμών στον τομέα της ενέργειας καθώς και σε αυτόν των βασικών εμπορευματικών αγαθών. Αυτά ανακοινώθηκαν από την ίδια την εταιρεία την περασμένη Παρασκευή, 8 Ιουλίου.
Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας, αποφασίστηκε από την Royal Boskalis ο παροπλισμός -για τουλάχιστον δύο έτη- 24 συνολικά πλοίων από το στόλο της, 14 εκ των οποίων αφορούν τον τομέα της Υπεράκτιας Ενέργειας, με τα υπόλοιπα να δραστηριοποιούνται στον τομέα των εργασιών βυθοκόρησης.
Άμεσο αποτέλεσμα είναι η απόλυση σχεδόν 650 εργατών, με την πιθανότητα μετά το πέρας της διετίας να υπάρξει επαναπρόσληψή τους εάν το επιτρέψουν οι τότε συνθήκες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Boskalis, Peter Berdowski, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε άλλη επιλογή από το να ακολουθήσει τις επιταγές της αγοράς και να προσαρμόσει τα μεγέθη του στόλου της στις ανάγκες που διαμορφώνει η μειούμενη ζήτηση. «Έχουμε απόλυτη επίγνωση» τόνισε στις δηλώσεις του, ότι «η απόφασή μας αυτή είναι δραστική και ότι θα έχει σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο».
Αλλά για τον ίδιο, η εταιρεία δεν είχε άλλη επιλογή από τη στιγμή που θέλει να διατηρήσει κυρίαρχη παρουσία στα χρόνια που έρχονται, με υγιή οικονομικά μεγέθη.
Φωτό: boskalis.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ