
Ο κινεζικός ναυπηγικός όμιλος China State Shipbuilding Corporation (CSSC) συμφώνησε με τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri για τη δημιουργία μίας κοινοπραξίας που θα αναλάβει την κατασκευή στην Κίνα του πρώτου πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου, που έχει ποτέ ναυπηγηθεί στην χώρα.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο μερών υπεγράφη στη Σαγκάη και όπως ορίζεται σε αυτή μία από τις θυγατρικές της CSSC, η Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS), θα κατέχει το 60% του κοινοπρακτικού σχήματος, ενώ η έδρα του θα είναι στο Χονγκ Κονγκ.
Σε επίσημη ανακοίνωση των ναυπηγείων Fincantieri τονίζεται ότι η κοινοπραξία θα σχεδιάζει τα κρουαζιερόπλοια με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες της κινεζικής αγοράς και θα τα πωλεί αποκλειστικά για να καλυφθούν οι ανάγκες των επιβατών κρουαζιέρας σε Κίνα αλλά και στην υπόλοιπη Ασία.
Για τον κινεζικό κρατικό όμιλο CSSC η τεχνογνωσία των ιταλικών ναυπηγείων Fincantieri στην κατασκευή πολυτελών κρουαζιερόπλοιων είναι πολύτιμη, καθώς μέχρι τώρα ο CSSC ειδικεύεται στην κατασκευή αποκλειστικά δεξαμενόπλοιων, πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και πολεμικών πλοίων. Με τη μεταφορά τεχνογνωσίας ο κρατικός ναυπηγικός όμιλος της Κίνας θα μπορέσει να εισέλθει στην αγορά των κρουαζιερόπλοιων και να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης της εγχώριας και συνεχώς μεγεθυνόμενης κινεζικής αγοράς κρουαζιέρας.
Δεδηλωμένος στόχος του CSSC είναι να καταστεί μεσοπρόθεσμα ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές πολυτελών κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο.
Να σημειωθεί ότι το νέο κοινοπρακτικό σχήμα έχει ήδη αποφασίσει τη ναυπήγηση πέντε κρουαζιερόπλοιων, με την έναρξη εργασιών ναυπήγησης του πρώτου να αναμένεται για το 2017 και με παράδοση το 2021. Έκαστο πλοίο θα έχει χωρητικότητα 130.000 gt και θα μπορεί να φιλοξενεί 5.000 επιβάτες.
Φωτό: flickr.com/Jaws300
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ