
H ραγδαία αύξηση της αεροπορικής κίνησης από και προς την Ινδία και η σταδιακή απελευθέρωση των αερομεταφορών της χώρας, ως προς τις διεθνείς πτήσεις, αποτελούν το νέο στοίχημα της αεροπορικής βιομηχανίας της χώρας.
Σύμφωνα με μελέτες, ο αριθμός των επιβατών σε διεθνείς πτήσεις, ειδικά προς την Ευρώπη, την Άπω Ανατολή και τον Αραβικό Κόλπο, αναμένεται να αυξηθεί σε αριθμούς ρεκόρ και να ξεπεράσει τους 500 εκατομμύρια επιβάτες έως το 2050.
Μέχρι σήμερα οι αεροπορικές εταιρείες Emirates και Etihad κυριαρχούν στην αγορά των διηπειρωτικών πτήσεων, ανάμεσα σε συνολικά 81 αερομεταφορείς, εκτελώντας πτήσεις από και προς τα κύρια ινδικά αεροδρόμια. Η νέα νομοθεσία της χώρας για τις διεθνείς πτήσεις επιτρέπει σε αεροπορικές εταιρείες με έδρα την Ινδία να εκτελούν πλέον τακτικές πτήσεις προς το εξωτερικό με τον όρο να διαθέτουν στόλο από 20 αεροπλάνα. Μέχρι σήμερα η νομοθεσία προέβλεπε τόσο ένα στόλο 20 αεροπλάνων όσο και συνεχή δραστηριότητα μίας αεροπορικής εταιρείας σε πτήσεις εσωτερικού για τα τελευταία 5 χρόνια.
Ήδη η αεροπορική εταιρεία Vistara, η οποία ανήκει στον εθνικό αερομεταφορέα της Σιγκαπούρης και τον ινδικό κολοσσό Tata Sons, εξετάζει την αγορά ή μίσθωση μεγάλης χωρητικότητας αεροσκαφών για να εκτελούν δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, όπως ανακοίνωσε στο πρακτορείο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Phee Teik Yeoh.
Η εταιρεία διαθέτει 11 αεροσκάφη, τα οποία δρομολογεί σε πτήσεις εσωτερικού, ενώ αναμένεται να ζητήσει το πράσινο φως από τους χρηματοδότες της για να αναπτύξει το στόλο και το δίκτυό της προς τις μεγάλες μητροπόλεις της Δύσης και της Ανατολής.
Η Vistara εκτέλεσε την πρώτη πτήση της τον Ιανουάριο του 2015 και σήμερα προσφέρει πτήσεις προς 18 προορισμούς εσωτερικού.
Φωτό: flickr.com/Ramesh NG
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ