
Η γερμανική Hapag-Lloyd ηγετικό μέλος της Συμμαχίας G6 συμφώνησε μετά από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων με την United Arab Shipping Company (UASC) στους όρους συγνώνευσης των δύο εταιρειών, ενώ το σύνολο των μετοχών της UASC θα βρεθεί υπό τον έλεγχο της επιχειρηματική συνένωση.
Η σχεδιαζόμενη συγχώνευση μεταξύ της μεγαλύτερης γερμανικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τον αραβικό ανταγωνιστή της UASC αποτελεί –σύμφωνα με παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς- ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός.
Με ανακοίνωσή της προς τις γερμανικές χρηματιστηριακές αρχές, η Hapag-Lloyd ενημέρωσε και επισήμως ότι οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει στους όρους της συγχώνευσής τους.
Την έγκρισή του για τη συγχώνευση των δύο εταιρειών έχει δώσει και το Εποπτικό Συμβούλιο της Hapag-Lloyd, με προϋπόθεση ότι οι κύριοι μέτοχοι της γερμανικής εταιρείας με έδρα το Αμβούργο θα αποδεχθούν πλήρως τα μέτρα που προβλέπονται από τη συμφωνία συγχώνευσης. Βεβαία, για την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, σημειώνει το Εποπτικό Συμβούλιο απαραίτητη είναι και η σχετική έγκριση από την πλευρά των μετόχων της UASC.
Να σημειωθεί ότι την Τρίτη, μετά την απογευματινή ανακοίνωση της εταιρείας, η τιμή διαπραγμάτευσης της μετοχής της Hapag-Lloyd (Τradegate (RT)) κινήθηκε ενδοσυνεδριακά ανοδικά έως και 10%, για να κλείσει εν τέλει στο +3,33% και στα €18,075.
Πλέον, το επόμενο βήμα αναμένεται από τους μετόχους της UASC, οι οποίοι πρέπει να συμφωνήσουν κατά την έκτακτη συνέλευσή τους σήμερα Τετάρτη, στο Ντουμπάι, για την επίσημη αποδοχή και από μέρους τους των όρων της συγχώνευσης.
Η συγχώνευση της Hapag-Lloyd, που είναι η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, με το νούμερο έντεκα του χώρου, την United Arab Shipping Company, θα οδηγήσει σε ένα σχήμα που θα προσπεράσει την ανταγωνίστρια Evergreen Line, επιτρέποντας στην γερμανική εταιρεία να καταστεί η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς.
Φωτό: flickr.com/ Arne Lütkenhorst
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απότομη πτώση σημειώθηκε στις παραγγελίες νεότευκτων το α΄ εξάμηνο του 2025, σε σχέση με τη δραστηριότητα που καταγράφηκε την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Επιφυλακτική…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε στις 8 Ιουλίου ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβάλει πρόσθετους δασμούς ύψους 200% στα φαρμακευτικά προϊόντα που…
Ένα σημαντικό ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία σηματοδοτεί η απόφαση του ναυπηγικού κολοσσού της Νότιας Κορέας, HD Hyundai, να επεκταθεί στις γιάρδες της…
Η Ryanair εκτιμά πως, τους ακόλουθους θερινούς μήνες, η ζήτηση για χαμηλού κόστους αερομεταφορές θα παραμένει αμείωτη. Μάλιστα, η εν λόγω αυξημένη ζήτηση έχει…
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά η επέκταση και η διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της DP World, με τον κολοσσό των logistics να στρέφει πρόσφατα το ενδιαφέρον…
Η Ρωσία, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας σιτηρών στον κόσμο, προχώρησε στην κατάργηση του δασμού εξαγωγής σιταριού, με ισχύ από τις 9 Ιουλίου, σύμφωνα με το…
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας θα επενδύσει $22,7 εκατ. έως το 2028 στην ανάπτυξη βασικών τεχνολογιών για έξυπνους λιμένες, σύμφωνα με ανακοίνωση του αρμόδιου…
Εν μέσω κατακόρυφης πτώσης της εγχώριας κατανάλωσης LNG, η κυβέρνηση του Πακιστάν βρίσκεται αντιμέτωπη με υπερπροσφορά φυσικού αερίου, η οποία ενδέχεται να πλήξει σοβαρά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ