
Μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Νότιας Κορέας, η Hyundai Merchant Marine Co., όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη η ίδια, έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για να ενταχθεί στη μεγαλύτερη ναυτιλιακή συμμαχία στον κόσμο, την 2Μ, αποτελούμενη από την Maersk Line και την MSC, εγκαταλείποντας το σχέδιο και τις συζητήσεις για ένταξη στη συμμαχία «THE Alliance».
Στόχος της εταιρείας είναι μέσω της ένταξης στην 2Μ να αντιμετωπίσει το μεγάλο πλήγμα που έχει δεχτεί από την κατακόρυφη πτώση των ναύλων στον κλάδο της dry και liner ναυτιλίας, που οδήγησαν σε καταγραφή ζημιών κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ύψους 230 εκατομμυρίων δολαρίων, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 18% σε σχέση με πέρυσι.
Βέβαια και η απειλή από πλευράς της κρατικά ελεγχόμενης Αναπτυξιακής Τράπεζας της Κορέας, αλλά και από άλλους πιστωτές της HMM, ότι θα θέσουν υπό εκκαθάριση την εταιρεία αν δεν πετύχει μείωση του χρέους της, που πλέον αγγίζει τα $4,48 δις, μοιάζει να βοήθησαν προς την κατεύθυνση της επιλογής ένταξης στην 2Μ.
Μάλιστα, μοιάζει οι διαπραγματεύσεις να έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό, δημιουργώντας βάσιμες ελπίδες ότι σύντομα θα ολοκληρωθούν με επιτυχία. Να σημειωθεί ότι και η πλευρά της Maersk επιθυμεί τη συνεργασία με την HMM, καθώς μία τέτοια εξέλιξη θα ενισχύσει σημαντικά το δίκτυο της 2Μ στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ασίας και του Ειρηνικού.
Φωτό: flickr.com/Vince Smith
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ