
Το ζήτημα της πιθανής συγχώνευσης της Hapag-Lloyd και της United Arab Shipping Company (UASC) τέθηκε στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της τελευταίας, πριν από λίγες ημέρες. Οι μέτοχοι εξέφρασαν την κατ’ αρχήν θετική τους γνώμη στο εγχείρημα, υποστηρίζοντας, βέβαια, ότι οι διαπραγματεύσεις θα πρέπει να συνεχιστούν καθώς αναγνωρίζεται η στρατηγική σημασία και τα οφέλη από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών.
Βέβαια, αν και είχε προγραμματιστεί, δεν πραγματοποιήθηκε καμμία επίσημη ψηφοφορία για το θέμα και ο λόγος ήταν, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η UASC, ότι οι μέτοχοι της εταιρείας αναμένουν πρώτα να έχουν στα χέρια τους το τελικό κείμενο της συμφωνίας συγχώνευσης, για να μπορέσουν να διαμορφώσουν πλήρη εικόνα των όρων της συγχώνευσης.
«Σε περίπτωση επίτευξης συμφωνίας μεταξύ Hapag-Lloyd και UASC, τότε θα συγκληθεί εκ νέου έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων για λήψη οριστικής απόφασης», τονίζεται στην ανακοίνωση της UASC.
Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση συγχώνευσης των δύο εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, θα δημιουργηθεί ένας κοινός στόλος πλοίων με μεταφορική ικανότητα 1.460.000 TEUs. Η νέα εταιρεία θα καταλάβει, έτσι, την πέμπτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη των κορυφαίων παρόχων ολοκληρωμένων υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων αμέσως μετά την COSCON, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.560.000 TEUs.
Να σημειωθεί ότι ο Εμίρης του Κατάρ με ποσοστό 51% των μετοχών της UASC είναι αυτός που θα έχει και τον τελικό λόγο για το εάν θα προχωρήσει η συγχώνευση με την γερμανική Hapag-Lloyd.
Στην περίπτωση θετικής έκβασης των διαπραγματεύσεων, οι διαδικασίες συγχώνευσης των δύο εταιρειών αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο δεύτερο μισό του 2016.
Φωτό: flickr.com/ShnapThat!
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ