
Από τις πλέον σημαντικές αγορές κρουαζιέρας στον κόσμο και με εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης είναι αυτή της Κίνας. Οι προβλέψεις των ειδικών του χώρου, όπως αυτές παρουσιάζονται στην ετήσια έκθεση «2016-2017 Cruise Industry News Annual Report», κάνουν λόγο για μία αύξηση -μέσα στην επόμενη πενταετία- των μεγεθών της κινέζικης αγοράς κρουαζιέρας σε ποσοστό άνω του 220 %.
Πιο συγκεκριμένα, ενώ το 2015 περίπου 1,3 εκατ. Κινέζοι επέλεξαν ένα πακέτο κρουαζιέρας, το 2020 ο αριθμός τους αναμένεται να ξεπεράσει τα 4,1 εκατομμύρια, όταν το 2005 οι Κινέζοι επιβάτες δεν ξεπερνούσαν τους λίγους χιλιάδες και το 2014 το ένα εκατομμύριο.
Μάλιστα, οι αναπτυξιακές προοπτικές της αγοράς είναι τέτοιες, που έχουν οδηγήσει πολλές εταιρείες κρουαζιέρας να μετακινήσουν πλοία τους προς τους κινεζικούς λιμένες, όπως οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου Carnival Corporation, Royal Caribbean και Star Cruises.
Επιπλέον, κατακόρυφη αύξηση παρουσιάζουν και οι νέες ναυπηγήσεις πλοίων, που κατασκευάζονται αποκλειστικά για την κινέζικη αγορά και με γνώμονα την ικανοποίηση των ιδιαίτερων αναγκών και προτιμήσεων των Κινέζων επιβατών.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι ναυπηγούνται πλοία τόσο για θαλάσσιες όσο και για ποτάμιες κρουαζιέρες, όπως για παράδειγμα το «Victoria Emperor» ένα νέο κρουαζιερόπλοιο για τον ποταμό Γιανγκ Τσε της εταιρείας Victoria Cruises, που αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του μέσα στο 2016.
Επίσης, νέες κινέζικες εταιρείες κρουαζιέρας δημιουργούνται σε μία προσπάθεια να καρπωθούν ένα κομμάτι της διαρκώς μεγεθυνόμενης πίτας της αγοράς, όπως η Diamond Cruise ή η Bohai Ferry, η οποία εισήλθε στο χώρο της κρουαζιέρας το 2014 διατηρώντας παράλληλα τα ακτοπλοϊκά της δρομολόγια.
Ενώ να σημειώσουμε ότι ακόμα και η κρατική China COSCO Shipping Corp έλαβε άδεια τον περασμένο Απρίλιο για δημιουργία εταιρείας κρουαζιέρας, με στόχο να προσφέρει πακέτα κρουαζιέρας σε Κινέζους και μάλιστα στη Νότια Κινεζική Θάλασσα κοντά στα νησιά Σπάρτλι. Δηλαδή σε μια θαλάσσια περιοχή το καθεστώς της οποίας είναι διαφιλονικούμενο μεταξύ της Κίνας, των Φιλιππίνων του Βιετνάμ και της Ταϊβάν.
Φωτό: www.princess.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προστασία και η ασφάλεια των πληρωμάτων να καταστεί η πρώτη προτεραιότητα για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική…
Οι Χούθι ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη για την επίθεση στο υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο «Eternity C», τη δεύτερη επίθεση που εξαπολύουν οι…
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ