
Εκπρόσωποι ναυτιλιακών κρατών καθώς και αντιπρόσωποι της εργοδοσίας και των εργαζομένων από τον χώρο της Ναυτιλίας, συνεδρίασαν στο πλαίσιο της Συνόδου της Γενικής Συνδιάσκεψης Εργασίας της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ILC) και ενέκριναν τροποποιήσεις της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας (MLC 2006) με σκοπό την καλύτερη προστασία των ναυτικών εναντίον φαινομένων bullying, παρενόχλησης και εκφοβισμού στα πλοία.
Οι προτάσεις για τις εν λόγω τροπολογίες, οι οποίες αφορούν συγκεκριμένα ζητήματα που απασχολούν έντονα τις σημερινές κοινωνίες, όπως το bullying, συζητήθηκαν λεπτομερώς στη Συνδιάσκεψη αν και σε προκαταρκτικό στάδιο είχαν εγκριθεί ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήταν «παρούσα» κατά την διάρκεια των αρχικών και μετέπειτα εντατικών συζητήσεων, ενώ μια σειρά διαβουλεύσεων με παρεμβάσεις από τα θεσμικά όργανα της ΕΕ, οργανώθηκαν με τα κράτη μέλη. Μάλιστα, αυτές οι διαβουλεύσεις βοήθησαν τους διεθνείς νομοθέτες να καταλήξουν σε σαφή συμπεράσματα και συγκεκριμένες προτάσεις.
Οι νέες απαιτήσεις θα τεθούν σε ισχύ τον Ιούλιο του 2018, εκτός και αν οι κυβερνήσεις που έχουν κυρώσει τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας, 2006, αντιδράσουν στις συγκεκριμένες προτάσεις.
Η Γενική Συνδιάσκεψη Εργασίας της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας υιοθέτησε, επίσης, και τροποποιήσεις με στόχο να καταστεί δυνατή η παράταση της ισχύος των πιστοποιητικών ναυτικής εργασίας και να ευθυγραμμιστούν τα έγγραφα ταυτότητας των ναυτικών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), όπως ήδη χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρονικά διαβατήρια. Τα δεδομένα από την χρήση των εικόνων του προσώπου θα αποθηκεύονται σε ένα μικροτσίπ, ενώ οι νέες τροποποιήσεις θα βοηθήσουν τους ναυτικούς ως προς την ευκολότερη άδεια εξόδου τους στη ξηρά, τη μετακίνησή τους αλλά και τον επαναπατρισμό τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ