Διαλύσεις πλοίων: Στο ναδίρ το αγοραστικό ενδιαφέρον στην Ινδία

Διαλύσεις πλοίων: Στο ναδίρ το αγοραστικό ενδιαφέρον στην Ινδία

220
Διαλύσεις πλοίων: Στο ναδίρ το αγοραστικό ενδιαφέρον στην Ινδία

Του Γ. Λογοθέτη, CFO Finance & Research George Moundreas Com. S.A.

Πτώση των προσφερόμενων τιμών και μείωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος ήταν τα χαρακτηριστικά και της προηγούμενης εβδομάδας, λόγω των αυξανόμενων φημών ότι οι νέοι προϋπολογισμοί στο Μπαγκλαντές και το Πακιστάν θα επιφέρουν πρόσθετη φορολογία. Στην παρούσα φάση όλοι περιμένουν τις εξελίξεις, όπου αν τελικά επιβληθεί πρόσθετος φόρος, τότε αναμφίβολα θα δούμε και τις προσφερόμενες τιμές να διορθώνουν αντίστοιχα και την αγορά γενικότερα να χάνει τον βηματισμό της.
Στην Ινδία, το αγοραστικό ενδιαφέρον βρίσκεται στο ναδίρ και οι όποιοι ελάχιστοι End Buyers δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον, είναι σε τόσο χαμηλά επίπεδα προσφερόμενων τιμών που ουσιαστικά είναι σαν στην πραγματικότητα να μην ενδιαφέρονται να αγοράσουν.
Το Μπαγκλαντές, έχοντας «στοκάρει» μεγάλο αριθμό πλοίων από τις προηγούμενες εβδομάδες, απέχει από την αγορά έως ότου κατατεθεί ο νέος προϋπολογισμός και διαπιστωθεί αν τελικά θα επιβληθούν φορολογικές αυξήσεις στον κλάδο των διαλύσεων.
Στο Πακιστάν, η κατάθεση του νέου προϋπολογισμού έχει μηδενίσει κάθε αγοραστικό ενδιαφέρον καθώς θεωρείται σίγουρο ότι θα επιβληθεί πρόσθετη φορολογία., ενώ η κατάθεση του προϋπολογισμού θα καθυστερήσει περίπου μία εβδομάδα λόγω ότι ο Πρωθυπουργός του Πακιστάν είναι στο Λονδίνο για εγχείρηση ανοικτής καρδιάς.
Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς μέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραμμα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 702,455 DWT περίπου, εκ των οποίων το 71% (500,351 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 7% (45,831 DWT) δεξαμενόπλοια, και το 22% (156,273 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 240 – $ 270 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 245 – $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 250 – $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 150 – $ 160 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.