
Ένταση επικρατεί αυτή την ώρα στον Οργανισμό Λιμένα Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), όπου με την έλευση αντιπροσωπείας υποψήφιων αγοραστών της ΑPM Terminals B.V, που ανήκει στο γκρουπ της Maersk, οι εργαζόμενοι κινητοποιήθηκαν άμεσα πολιορκώντας τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ). «Προχωρήσαμε άμεσα σε κινητοποιήσεις, προκειμένου να δείξουμε στους υποψήφιους αγοραστές ότι είμαστε εδώ και αντιτιθέμεθα σφοδρά στην πώληση του 51% +16% της ΟΛΘ ΑΕ» επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η επικεφαλής του Συλλόγου Διοικητικών Υπαλλήλων του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, Φανή Γουργούρη.
Υπογραμμίζεται ότι ο διαγωνισμός πώλησης της ΟΛΘ προχωρά κανονικά και ο «χορός» των επισκέψεων των υποψήφιων επενδυτών στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης άνοιξε στις 9 Μαΐου 2016 με τους Φιλιππινέζους της International Container Terminal Services, Inc.
Στο μεταξύ, υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποφάσισαν 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις, από τη Πέμπτη 26 Μαΐου 2016, αλλά και αποχή από την υπερωριακή εργασίας των Σαββατοκύριακων.
«Τα ψέματα τέλειωσαν, οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ, όπως έχουμε από καιρό ξεκάθαρα δηλώσει, το θέμα της κατοχύρωσης της εργασίας και των εργασιακών σχέσεων ξεπερνάει την λογική του αιτήματος και της διεκδίκησης και καθίσταται όρος ύπαρξης. Να γνωρίζετε καλά ότι Λιμάνι χωρίς την κατοχύρωση των εργασιακών σχέσεων δεν μπορεί να υπάρξει» υπογραμμίζουν.
ΑΠΕ/ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ