Με καθυστέρηση 4 ετών η Scandlines υποδέχεται το πρώτο υβριδικό της επιβατηγό-οχηματαγωγό...

Με καθυστέρηση 4 ετών η Scandlines υποδέχεται το πρώτο υβριδικό της επιβατηγό-οχηματαγωγό «Berlin»

235
Με καθυστέρηση 4 ετών η Scandlines υποδέχεται το πρώτο υβριδικό της επιβατηγό-οχηματαγωγό «Berlin»

Η γερμανο-δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Scandlines, που δραστηριοποιείται με επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία στην γραμμή Rostock-Gedser παρέλαβε το πρώτο από τα εννέα υβριδικά πλοία της, βαπτίζοντάς το «Berlin», ενώ μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να παραλάβει και το δεύτερο υβριδικό της πλοίο, που φέρει το όνομα «Copenhagen».
Η ουσία της υβριδικής τεχνολογίας έγκειται στην παρουσία μίας μπαταρίας στο πλοίο, στην οποία αποθηκεύεται η περίσσεια της ηλεκτρικής ισχύος που παράγεται από τις γεννήτριες του πλοίου και η οποία αξιοποιείται όταν προκύψει η ανάγκη μεγάλης ισχύος χωρίς όμως την χρήση των ενεργοβόρων γεννητριών.
Για την κατασκευή του νέου πλοίου -που για διάφορους τεχνικούς και μη λόγους η παράδοσή του καθυστέρησε για τέσσερα έτη- δαπανήθηκαν περισσότερα από € 140 εκατομμύρια -όσο θα κοστίσει και η ναυπήγηση καθενός από τα υπόλοιπα οκτώ πλοία- ενώ σημαντικά κονδύλια δόθηκαν και για την βελτίωση των λιμενικών υποδομών σε Ροστόκ (Γερμανία) και Γκέντσερ (Δανία). Διαμορφώνονται έτσι όλες οι απαραίτητες συνθήκες για την βελτίωση των όρων διακίνησης επιβατών και αγαθών από και προς Γερμανία και Δανία, αλλά και από και προς κεντρική Ευρώπη και Σκανδιναβία.
Το νέο υβριδικό πλοίο έχει μήκος 170 μέτρα, μπορεί να φιλοξενήσει έως και 1.300 επιβάτες, ενώ μπορεί να μεταφέρει 460 αυτοκίνητα ή 96 φορτηγά. Η ναυπήγησή του έγινε στο δανέζικο ναυπηγείο Werft Fayard.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το νέο υβριδικό πλοίο να εισέρχεται στον λιμένα του Ροστόκ της Γερμανίας.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=DpSm6guvTLQ

Φωτό: flickr.com/Tony Webster

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.