
Μετά από μία μακρά διαμάχη η Ένωση Λιμενεργατών της Πολωνίας Solidarność υπέγραψε με τη διοίκηση του νέου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στο Γκντανσκ (Deepwater Container Terminal – DCT) μία νέα συλλογική σύμβαση εργασίας, όπως προκύπτει από τα όσα ανακοινώθηκαν από την Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF).
H νέα συλλογική σύμβαση θα έχει ισχύ μέχρι και την 31η Μαρτίου 2019 και καλύπτει τις αμοιβές των λιμενεργατών, τις ώρες εργασίας, τις διακοπές, καθώς και επιμέρους τομείς των 600 ατόμων, που εργάζονται στο νέο τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Γκντανσκ.
Να σημειωθεί ότι η υπογραφή της σύμβασης ήρθε μετά από σχεδόν τρία χρόνια έντονης διαμάχης μεταξύ των λιμενεργατών και της διοίκησης του τερματικού σταθμού, με συνεχείς καταγγελίες -όπως επισημαίνει το ITF- από την πλευρά των λιμενεργατών για άδικες απολύσεις και επιδείνωση των συνθηκών εργασίας τους.
Από την πλευρά του ο Torben Seebold, ο αντιπρόεδρος του ITF υπεύθυνος για τον τομέα των λιμενεργατών, δήλωσε ότι πλέον η Διεθνής Ομοσπονδία είναι αισιόδοξη ότι διαγράφεται ένα σαφώς καλύτερο εργασιακό μέλλον για τους λιμενεργάτες του DCT, με συνθήκες εργασίας παρόμοιες με όσα ισχύουν και στις γειτονικές χώρες.
Να σημειωθεί ότι στο Γκντανσκ αναμένεται -μετά την ολοκλήρωση των σχετικών έργων- να ξεκινήσει τη λειτουργία του ένας ακόμα τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων, κάτι που θα σημάνει την αύξηση των εργαζομένων κατά 900 επιπλέον άτομα. Ο νέος σταθμός προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2017 έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς την ανατολική και κεντρική Ευρώπη.
Να αναφερθεί, επίσης, ότι από τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Γκντανσκ DCT, ο οποίος λειτουργεί ήδη από το 2017, κατά το περασμένο έτος διακινήθηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια.
Φωτό: https://www.portgdansk.pl/port/dct/5.jpg
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ