
Στο λιμάνι της Πάλμα ντε Μαγιόρκα υπάρχουν σχέδια για κατασκευή ενός νέου σύγχρονου επιβατικού σταθμού εξυπηρέτησης επιβατών κρουαζιέρας καθώς και νέων λιμενικών εγκαταστάσεων, που θα επιτρέψουν στα μεγάλα κρουαζιερόπλοια να προσεγγίζουν τον δημοφιλή λιμένα με μεγαλύτερη ασφάλεια και χωρίς μεγάλους χρόνους αναμονής.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει η εφημερίδα «Mallorca Zeitung» η Λιμενική Αρχή των Βαλεαρίδων Νήσων σχεδιάζει την κατασκευή ενός νέου τερματικού σταθμού κρουαζιέρας το «Terminal 6», με στόχο αυτό να είναι έτοιμο μέχρι τα μέσα του 2018 και να μπορεί να διακινεί μέχρι 7.000 επιβάτες ημερησίως.
Όμως τα νέα από τον χώρο της κρουαζιέρας δεν περιορίζονται μόνο στην κατασκευή νέων τερματικών σταθμών αλλά αφορούν και στην επέκταση δρομολογίων σε νέους προορισμούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής μίας τέτοιας πολιτικής αποτελεί η θυγατρική εταιρεία της Norwegian Cruise Line «Oceania Cruises».
Συγκεκριμένα η Oceania Cruises έχει παρουσιάσει ήδη το πρόγραμμα των δρομολογίων της τόσο για την ερχόμενη χειμερινή περίοδο όσο και για το καλοκαίρι του 2017. Η εταιρεία αναμένεται να εκτελέσει 172 δρομολόγια σε 370 προορισμούς, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι: Νίκαια, Ναντ, Bastia στην Κορσική, Husavik στην Ισλανδία, Ριέκα στην Κροατία, Sept-Îles στο Κεμπέκ και Charlotte Amalie στο Saint Thomas.
Η μεγάλη ανάπτυξη της αγοράς κρουαζιέρας οδηγεί, όμως, και σε προσθήκη νέων πλοίων στους στόλους των εταιρειών. Έτσι, η αμερικάνικη Princess Cruises θα υποδεχτεί σύντομα στο στόλο της δύο νέα κρουαζιερόπλοια τα οποία θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία Fincantieri και αναμένεται να παραδοθούν το μεν πρώτο το 2019 και το δεύτερο το 2020. Τα δύο νέα πλοία θα ανήκουν στην κατηγορία «Royal Class» και έκαστο θα μπορεί να φιλοξενεί έως και 3.560 επιβάτες. Το «Majestic Princess», που ανήκει και αυτό στην ίδια κατηγορία, αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του τον Απρίλιο του 2017.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε μία γραφική αναπαράσταση του εντυπωσιακού νέου κρουαζιερόπλοιου της Princess Cruises.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=iKrN0EFtAOs
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ