
Του Νίκου Βεργούνη
Στο ναυπηγείο Sungdong, που βρίσκεται στο νοτιο-κορεάτικο λιμάνι Tongyeong-si, η Maersk Tankers βάφτισε τα δύο της νεότευκτα δεξαμενόπλοια.
Τα δύο νέα πλοία, το «Maersk Teesport» και το «Maersk Tianjin» χωρητικότητας 50.000 DWT Medium Range (MR), μαζί με το αδελφό πλοίο «Maersk Tangier», το οποίο παραδόθηκε στις 5 Φεβρουαρίου 2016, αποτελούν μέρος της ανανέωσης του στόλου της Maersk Tankers.
To 2015 η εταιρεία παρέλαβε τα πρώτα δύο («Maersk Tampa» και «Maersk Tacoma») από τα συνολικά δέκα πλοία, τα οποία είχε παραγγείλει στο ναυπηγείο Sungdong. Τα επόμενα χρόνια περίπου το 20% του στόλου της Maersk Tankers θα έχει αντικατασταθεί από νεότευκτα πλοία, τα οποία έχουν ήδη παραγγελθεί. Συγκεκριμένα, έχουν παραγγελθεί δέκα πλοία στο ναυπηγείο Sungdong της Νοτίου Κορέας και άλλα εννιά Medium Range (MR) πλοία από το ναυπηγείο Ningbo της Κίνας. Τα πλοία από το Ningbo αναμένεται να παραδοθούν τα έτη 2017 και 2018.
Η Maersk Tankers αναζητά συνεχώς ευκαιρίες για ανανέωση του στόλου της, τόσο με νεότευκτα όσο και με μεταχειρισμένα πλοία. Για το λόγο αυτό οι τιμές στην αγορά παρακολουθούνται συνεχώς, ώστε οι επενδύσεις να γίνονται σε ένα ελκυστικό επίπεδο τιμών.
Σύμφωνα με τον κ. Claus Grønborg, που είναι ο επικεφαλής του Τμήματος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της εταιρείας, μέρος της στρατηγικής της Maersk Tankers για επέκταση του στόλου της συνιστά η αύξηση των επενδύσεων στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου (product tankers). Επίσης, ο κ. Grønborg τόνισε ότι «η ανανέωση του στόλου θα συνεχιστεί όταν οι τιμές επανέλθουν σε ελκυστικά επίπεδα δεδομένου ότι τώρα είναι αρκετά υψηλές».
Η Maersk Tankers διαθέτει ένα μεγάλο στόλο από δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου, όλα κατασκευασμένα σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και αξιοπιστίας. Σήμερα ο στόλος της θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως, αριθμώντας συνολικά 156 πλοία. Από αυτά, τα 82 βρίσκονται υπό την ιδιοκτησία της εταιρείας, 24 βρίσκονται σε T/C και 50 σε pools.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα προϊόντα που εισάγονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις ΗΠΑ θα επιβάλλεται δασμός 30% από την 1η Αυγούστου, ανέφερε ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ…
Συνέχεια στο μπαράζ των διεθνών συμφωνιών με επίκεντρο τις προμήθειες υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) έδωσαν πρόσφατα Petronas και Venture Global. Συγκεκριμένα, η Petronas, μέσω…
Με μια φαντασμαγορική τελετή, η Royal Caribbean καλωσόρισε πρόσφατα το νεότευκτο «Star of the Seas» στον στόλο της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το «Star…
Περιορισμένες ήταν οι πρόσφατες μεταβολές στη ναυλαγορά των LNG carriers, με τις προκλήσεις να επιμένουν. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Οι εξελίξεις στον χάρτη του παγκόσμιου εμπορίου κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου του 2025 βρίσκονται στο επίκεντρο της πρόσφατης έκθεσης «Global Trade Update»…
Συνέντευξη του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναυάρχου Λ.Σ. Τρύφωνα Κοντιζά
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ