
Tου Ελευθέριου Μαδεντζόγλου
Μετά την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων του ρωσικού κολοσσού Sovcomflot, την ικανοποίηση του έρχεται να εκφράσει και το διοικητικό του συμβούλιο σε συνάντηση που έλαβε χώρα στις 13 Απρίλιου. Το Διοικητικό Συμβούλιο έδωσε την έγκριση του για την ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2015 και σύμφωνα με την καθιερωμένη μερισματική πολιτική της εταιρείας, προτάθηκε το ποσό των 6,186 δις RUB ( ≈82 εκ €) για καταβολή μερισμάτων.
Χαρακτηριστικά, το συμβούλιο ανέφερε πως τα οικονομικά αποτελέσματα του 2015 ξεπέρασαν κάθε προσδοκία με την εταιρεία να παρουσιάζει έσοδα ύψους 1,483 δις $ αυξημένα κατά 7.9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το καθαρό αποτέλεσμα άγγιξε τα 354,5 εκ $ αυξημένο τέσσερις φορές σε σχέση με του 2014. Στην απόδοση αυτή, καταλυτικό ρόλο είχε η «δυναμική», όπως την χαρακτηρίζει η εταιρεία, πολιτική ναυλώσεων που εκμεταλλεύτηκε την καλή πορεία στην ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Ιlya Klebanov, σημείωσε: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας δηλώνει με ικανοποίηση ότι η Sovcomflot συνεχίζει να υλοποιεί με συνέπεια την αναπτυξιακή της στρατηγική. Αυτό έχει ως επακόλουθο την επίτευξη ανάπτυξης με την ταυτόχρονη επέκταση της συμμετοχής του Ομίλου στα υψηλής απόδοσης βιομηχανικά τμήματα της αγοράς. Τα τμήματα αυτά αφορούν κυρίως την ανάπτυξη σχεδίων για την υπεράκτια παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου και των θαλάσσιων μεταφορών υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Ο όμιλος εταιρειών Sovcomflot είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο, η οποία ειδικεύεται στη μεταφορά αργού πετρελαίου, προϊόντων πετρελαίου και υγροποιημένου φυσικού αερίου. O στόλος του Ομίλου αποτελείται από 140 πλοία με συνολική χωρητικότητα πάνω από 12,2 εκ dwt. Η εταιρεία έχει έδρα στην Αγία Πετρούπολη, με γραφεία στη Μόσχα, στο Βλαδιβοστόκ, στο Λονδίνο, στη Λεμεσό, και το Ντουμπάι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ