
Η Islamic Republic of Iran Shipping Lines (IRISL) ξεκίνησε και πάλι δρομολόγια στη γραμμή Περσικός Κόλπος-Βόρεια Ευρώπη. Το πλοίο “Azargoun” προσέγγισε το λιμάνι του Αμβούργου στις 17 Μαρτίου, ενεργοποιώντας εκ νέου την γραμμή “European Container Line-ECL” της IRISL, η οποία είχε σταματήσει στα μέσα του 2010 ως αποτέλεσμα των κυρώσεων που είχαν ληφθεί από Η.Π.Α. και Ε.Ε. εναντίον του Ιράν.
Η γραμμή θα εξυπηρετείται από πλοία χωρητικότητας 2.500 TEU και τα λιμάνια που θα προσεγγίζουν είναι το Αμβούργο, η Αμβέρσα, η Γένοβα, η Κωνσταντινούπολη, το Port Said και το Bandar Abbas.
Οι κυρώσεις που είχαν ληφθεί οδήγησαν την χώρα του Κόλπου σε έλλειψη προϊόντων (ενδιάμεσων και τελικών) που σχετίζονται με τις βιομηχανίες αυτοκινήτων, πετρελαίου, ενέργειας κ.α. Η πρόσφατη άρση των κυρώσεων συνεπάγεται αυξημένη ζήτηση για αυτά τα προϊόντα και ιδιαίτερα η Γερμανία και οι βιομηχανίες της βλέπουν μία σημαντική ευκαιρία για αύξηση των δραστηριοτήτων τους.
Η Γερμανία αποτελεί παραδοσιακά τον μεγαλύτερο εμπορικό εταίρο του Ιράν από τις χώρες της Δύσης, ενώ και στο Αμβούργο υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις οι οποίες δημιουργήθηκαν από Ιρανούς μετανάστες και ως εκ τούτου υπήρχε πάντοτε μία εμπορική σχέση με το Ιράν. πριν την επιβολή των περιορισμών. Οι κύριες εισαγωγές του Ιράν από το λιμάνι του Αμβούργου ήταν λιπάσματα, μηχανήματα, και τρόφιμα, ενώ οι εξαγωγές του Ιράν προς την Γερμανία που εξυπηρετούνταν μέσω του λιμένα του Αμβούργου περιελάμβαναν κυρίως, φρέσκα και κονσερβοποιημένα φρούτα, υφάσματα, ελαστικά και διάφορα τρόφιμα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ