
Όπως όλες οι μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες έτσι και η γερμανική Hapag-Lloyd βρίσκεται αντιμέτωπη με τους σημαντικά χαμηλότερους -σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια- ναύλους της αγοράς. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Rolf Habben Jensen, δηλώνει στη γερμανική εφημερίδα «Welt am Sonntag» ότι η Hapag-Lloyd μελετά την απόκτηση νέων γιγαντιαίων πλοίων, που θα μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 18.000 TEU.
Ο Rolf Habben Jensen τονίζει, βέβαια, ότι η Hapag-Lloyd δεν επιδιώκει απαραίτητα να προβεί η ίδια στην αγορά τέτοιων γιγαντιαίων πλοίων, αλλά μελετά και τη δυνατότητα εκμετάλλευσης τέτοιων πλοίων σε συνεργασία με άλλες ναυτιλιακές εταιρείες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δια θαλάσσης μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων βιώνει μία πολυετή κρίση, υποχρεώνοντας μάλιστα τον ηγέτη της συγκεκριμένης αγοράς, τη δανέζικη Maersk, να φτάνει σε μηδενικά κέρδη από ορισμένα δρομολόγια μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προς ορισμένους λιμένες της Άπω Ανατολής. «Αλλά αυτή είναι μία πραγματικότητα που πλέον αντιμετωπίζουν αρκετές εταιρείες» σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Hapag-Lloyd.
Για τον ίδιον είναι σημαντικό η ναυτιλιακή βιομηχανία να προσαρμόσει την προσφερόμενη από μέρους της χωρητικότητα με τα μεγέθη της ζήτησης από την πλευρά της αγοράς. Παράλληλα δηλώνει με έμφαση ότι «αυτό γίνεται ήδη, αλλά γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς».
Σε ό,τι αφορά την Hapag-Lloyd, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε περιορισμό κατά 5% της προσφερόμενης χωρητικότητας του στόλου της.
Φωτό: www.hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ