
Η Ινδονησία βύθισε αρχή της εβδομάδος 30 πλοία τα οποία θεωρήθηκαν από τις αρμόδιες αρχές ότι διέπρατταν το έγκλημα της παράνομης αλιείας στα ύδατα της χώρας. Τα 30 πλοία είναι πλέον ανάμεσα στα 151 που καταστράφηκαν στο πλαίσιο της πολιτικής που εφαρμόζεται φέτος σε πέντε διαφορετικές θαλάσσιες περιοχές και τοποθεσίες με σκοπό την αποτροπή σκαφών από την παράνομη αλιεία εντός των εθνικών υδάτων. Από τα 30 πλοία, 11 ήταν από το Βιετνάμ, 8 από τη Μαλαισία,7 από τις Φιλιππίνες και 4 από την Ινδονησία. Από τον Οκτώβριο 2014, η Ινδονησία έχει βυθίσει 151 πλοία: 50 από το Βιετνάμ, 43 από τις Φιλιππίνες, 21 από την Ταϊλάνδη, 20 από τη Μαλαισία, δύο από την Παπούα- Νέα Γουινέα, 1 από την Κίνα και 14 από την Ινδονησία.
Η Ινδονησία έχει κηρύξει έναν καθολικό πόλεμο κατά της παράνομης αλιείας και η εφαρμογή της ακραίας πολιτικής της βύθισης πλοίων είναι η ύστατη προσπάθεια της Τζακάρτα να σταματήσει τη λεηλασία των θαλασσών της από αλλοδαπούς αλλά και εγχώριους παράνομους ή παράτυπους αλιείς, πλοιοκτήτες ή ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ