
Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, σήμερα ξανάνοιξε η υπόθεση του πλοίου Sage Sagittarius, ενός φορτηγού πλοίου που είχε συγκλονίσει την διεθνή κοινότητα το 2012 όταν ήρθαν στο φως στοιχεία για τρεις θανάτους μελών του πληρώματος, τα αίτια των οποίων ακόμα παραμένουν ανεξιχνίαστα.
Το πλοίο – το οποίο είναι Ιαπωνικών συμφερόντων – είχε γίνει γνωστό στα Μέσα Ενημέρωσης με το όνομα “death ship”, καθώς η αλλοπρόσαλλη και άκρως επιθετική, σύμφωνα με τα ΜΜΕ, συμπεριφορά του Πλοιάρχου, Venancio Salas, έγειρε ερωτήματα από τις Αυστραλιανές αρχές σχετικά με τους μυστήριους θανάτους που έλαβαν χώρα σε αυτό.
Πιο συγκεκριμένα, το πόρισμα της Ιατροδικαστικής έκθεσης που αφορά το ένα θύμα και συγκεκριμένα τον αρχιμάγειρα Cesar Llanto, αναφέρει πως πιθανότατα υπήρξε ανθρωποκτονία και άρα το θύμα δεν ήταν αυτόχειρας, όπως αναφέρεται στην επίσημη απολογία του Πλοιάρχου. Δύο εβδομάδες μετά από την πρώτη πιθανή ανθρωποκτονία, το δεύτερο θύμα, ο Α’ μηχανικός Hector Collado υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις μετά από ατύχημα στο μηχανοστάσιο και υπέκυψε τελικά στα τραύματα του, ενώ η παρουσία διάσπαρτων κηλίδων αίματος στο πλοίο μαρτυρά την πιθανότητα συνειδητής πρόθεσης από τη μεριά του δράστη. Το τρίτο θύμα, ο Ιάπωνας επιθεωρητής Kosaku Monji, έπεσε νεκρός μετά από την «ατυχή» είσοδο του στην κορδέλα του σιλό (conveyor belt).
Ο λόγος που ’άνοιξε’ η ξεχασμένη υπόθεση από το 2012, είναι διότι ο πλοίαρχος Venancio Salas εισήλθε ξανά σε Αυστραλιανά ύδατα, έχοντας υπό την πλοιαρχία του νέο πλοίο, το Kypros Sea. Τ πορίσματα της νέας έρευνας θα δημοσιοποιηθούν μέχρι την Παρασκευή.
Photo: Marinetraffic.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ