
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΒΙ.ΠΑ.Σ. Α.Ε. και οι κάτοικοι των περιοχών των δήμων Δραπετσώνας, Κερατσινίου, Περάματος εκφράζουν την έντονη αντίθεσή για την δημιουργία κέντρου μετεγκατάστασης προσφύγων, δυναμικότητας 4.000 ατόμων, ανοιχτού τύπου και υπό στρατιωτικό έλεγχο, στο στρατόπεδο Στεφανάκη στην Λ. Σχιστού.
Ο Πρόεδρος κ. Ι. Πολυχρονόπουλος και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΒΙ.ΠΑ.Σ. Α.Ε. σε επιστολή διαμαρτυρίας τους προς την κυβέρνηση ερωτούν τους υπεύθυνους και παράλληλα παραθέτουν τα ακόλουθα στοιχεία: «Προξενεί ερωτηματικά και έκπληξη το γεγονός πως, χωρίς καμία μελέτη ούτε καν ενημέρωση, όχι μόνον ημών των ιδίων, που δραστηριοποιούμεθα επιχειρηματικά στην περιοχή, αλλά και των τοπικών δήμων, το Υπουργείο Άμυνας παραχώρησε τον χώρο των 7.750 τ.μ ,μαζί με το εγκαταλελειμμένο θεραπευτήριο χρόνιων παθήσεων για παιδιά, μέσα σε μία νύχτα.
Στους γνωρίζοντες καλά τον χώρο δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά για την καταλληλότητά του από άποψη συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας, και όχι μόνον για τους πρόσφυγες, αλλά και για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής , αφού ξαφνικά θα βρεθεί δίπλα τους μία πόλη των 4.000 κατοίκων, με ανύπαρκτες υποδομές υγιεινής.
Οι εξαγγελίες της Κυβέρνησης ότι η κατάσταση θα είναι υπό τον έλεγχο του Στρατού δεν καθησυχάζει κανέναν , αφού τα γεγονότα της Ειδομένης είναι πρόσφατα και όλοι γνωρίζουμε πως μόνιμη επιδίωξη αυτών των ανθρώπων είναι να <δραπετεύσουν> στο εξωτερικό, με την πρώτη ευκαιρία και με οποιοδήποτε κόστος.
Πραγματικά ποιος θα ελέγχει αυτές τις κινήσεις και τις συναλλαγές, που ξέρουμε όλοι πώς γίνονται και τί κινδύνους εγκυμονούν ?
Αν πιστεύουμε πως με τέτοιες προχειρότητες συμβάλλουμε στην καταπολέμηση αυτής της ανθρωπιστικής κρίσης, τότε οι υπεύθυνοι θα πρέπει να μας ειπούν ποια μέτρα πήραν για να προλάβουν την υποβάθμιση του χώρου, για να μην αυξηθεί η παραβατικότητα στην περιοχή και για να προφυλάξουν απελπισμένους ανθρώπους και παιδιά, που θα κινούνται άναρχα σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας , όπως η Λ. Σχιστού?
Το Δ.Σ της ΒΙ.ΠΑ.Σ. Α.Ε. , που εκπροσωπεί 80 επιχειρήσεις και 2.000 εργαζόμενους, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο χώρο, έχει πλήρη επίγνωση του τι σημαίνει προσφυγιά, αφού πολλοί κάτοικοι της περιοχής είναι και οι ίδιοι πρόσφυγες, δεν μπορεί όμως να μην επισημάνει πόσο λάθος είναι η συγκεκριμένη απόφαση και μάλιστα με τον τρόπο που έγινε.
Καλεί δε τους εργαζόμενους και τους κατοίκους της περιοχής, μαζί με τις δημοτικές αρχές, να αντιδράσουν σε αυτό που γίνεται χωρίς κανέναν σχεδιασμό».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ