
Σύμφωνα με πηγές της ναυπηγικής βιομηχανίας, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας δεν έλαβαν ούτε μία παραγγελία για τη ναυπήγηση πλοίου τον Ιανουάριο, ως αποτέλεσμα της παρατεταμένης ύφεσης στη ναυλαγορά αλλά και στον τομέα των ναυπηγήσεων. Τον αντίστοιχο μήνα του 2015 τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία της χώρας (Hyundai Heavy Industries Co., Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. και Samsung Heavy Industries Co.) δέχτηκαν παραγγελίες συνολικού ύψους $1,8 δις. Αν και ο Ιανουάριος δεν αποτελεί μήνα αιχμής για τα ναυπηγεία παρόλ’ αυτά είναι η πρώτη φορά που οι μεγαλύτεροι παίκτες της αγοράς δεν έλαβαν κάποια παραγγελία.
Σε αυτό το αποτέλεσμα φαίνεται να συνετέλεσαν και οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου που έχουν ως συνέπεια την μείωση των παραγγελιών για εγκαταστάσεις και πλοία offshore με αποτέλεσμα τα κινεζικά ναυπηγεία να πάρουν την μερίδα του λέοντος στις όποιες παραγγελίες, οι οποίες αφορούν κυρίως πλοία μικρού μεγέθους.
Με βάση αυτή την εξέλιξη τα τρία μεγάλα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας αναθεώρησαν προς τα κάτω τους στόχους τους για το 2016, εκτιμώντας ότι ο αριθμός των παραγγελιών θα είναι μικρότερος κατά 20% από αυτόν που είχαν αρχικά εκτιμήσει. Οι εκτιμώμενες παραγγελίες για το 2016 για τα τρία μεγάλα ναυπηγεία αναμένεται να ανέλθουν στα $37 δις όταν το 2015 το συνολικό κόστος των παραγγελιών για ναυπήγηση πλοίων είχε ανέλθει στα $47 δις. Πιο συγκεκριμένα η Hyundai αναμένει έσοδα $16,7 δις (-12,6% σε σχέση με το 2015), η Daewoo έσοδα $10 δις ($13 δις το 2015) και η Samsung έσοδα $10 δις ($15 δις το 2015).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ